theresehedman

Alla inlägg under juni 2011

Av Therese Hedman - 30 juni 2011 16:10

.... så det sjunger om det, va läkarens enda kommentar efter halsfluss-provet som togs på Emil nere på VC...

Så nu blir det Kåvepenin i 10 dagar för Emil... men han blir frisk iaf...


Detta betyder, Kalas i morgon på egen risk... men jag förstår om ni föredrar att komma en annan dag =) Först på Lördag är han smittfri...då är ni mer än välkomna o fika .. :)


Nu ska vi göra egen Nachotallrik, emils önskemål.. o visst är det väl så att den mest ynkliga i familjen får bestämma sånna här dagar ;) Allt för att dom ska få i sig nåt att äta... han får nog dock skippa dom hårda rivande nachoskalen ;)


Föresten, GRATTIS Emily och Staffan till vinsten !!! Toppen !


Av Therese Hedman - 30 juni 2011 09:09

Emil har nog halsinfektion, har fått tid på VC 14.15 det känns som en evighet dit när han har så ont.

Inatt har han vart mer vaken än sovande... Det här är hans 5:e halsinfektion på 6 månader.. I början på året hade han tre på raken...

stackarn... :(

Av Therese Hedman - 29 juni 2011 14:45

Nu har Ebba vart blöjfri i lite över en månad...Tiden går fort.

Nån kisstrosa har det blivit här hemma, och några fler på dagis... men dom senaste tre veckorna har det vart torrt på båda fronter, varje dag.


Ni må tro att Ebba är mallig...så ofta hon säger att hon är stor nu.. och ja..det är hon verkligen...


Stolt mamma såklart !


Av Therese Hedman - 29 juni 2011 00:22

upptas mina tankar av William...av dåligt samvete...

Jag får dom här stunderna då och då... och jag vet att det känns bättre i morrn, men det spelar ingen roll...för nu är nu. Jag kan inte komma undan !

Tankarna sköljer över mig när jag minst anar det, och jag är aldrig beredd.


Jag tänker på dina fina syskon, Emil, Wilma, Ebba och Tyra.... Som jag älskar dom, no matter what...

Som jag älskar dig William...som jag alltid älskat dig!


Jag skulle inte överleva en enda dag, än mindre ett helt liv...utan dom...dina syskon...

Så tala om hur i helvete jag överlever att inte ha dig här... ?

Du vet väl att jag älskar dig ?? No matter What ?




Av Therese Hedman - 28 juni 2011 09:27

....och en dag närmare resan till fastlandet :) Vilket jädra tjat va ?! ;)

Ännu en varm dag...tropisk hetta säger dom... NEJ jag klagar inte... men nog är det allt en smula för varmt... åtmindtone för dom små barnen !


Nä.. göra nåt kanske...

Av Therese Hedman - 27 juni 2011 17:45

Härligt tycker jag.... jo JAG... som egentligen inte tycker om värmen.. men det här är klart bättre än det kalla, molninga, regninga väder som vart de senaste två veckorna...


Idag har vi haft en rikltigt soft dag. Patrik ringde o väckte oss 9.10 :)

Traskade ner till Emilys för att fortsätta slöa oss, njuta av vädret, dricka kaffe o låta ungarna leka av sig lite.


Nu är kvällsmaten intagen o bad väntar för tjejerna... sen tvätt ikväll...

Av Therese Hedman - 25 juni 2011 23:56

Ja sa ju det....herregud vad bilder... Alla på bloggen + MÅNGA fler kommr på facebook :)

Sista gänget på bloggen här då....


                                                           


Av Therese Hedman - 25 juni 2011 23:38

Inlägg nummer fyra då :)


                                                     

Ovido - Quiz & Flashcards