theresehedman

Alla inlägg under februari 2011

Av Therese Hedman - 28 februari 2011 22:43

Känns som att jag inte tänker på nåt annat än hockey numera...

Har precis varit hemma hos Emily och klurat på ett kioskschema till helgens DRÖMSTUGAN Cup... Kom och heja på världens bästa Graip =)


Hur som haver... Patrik fyller ju år på fredag, och Wilma fyller på Lördag, och som det ser ut nu så kommer vi nog kunna va i ishallen för att åtminstone se Emil spela några matcher i hallen trots att hon fyller...

Så alla kära gäster...funkar det att komma o fira Wilma vid tre tiden på Lördag ???

 

På söndag ska jag stå i kiosken... tycker faktiskt det är riktigt roligt... jag vet att jag är lite knäpp =) Men jag hoppas givetvis på att kunna få se emil spela lite då oxå.

 

Emil kurerar sig för fullt här hemma, med vila antibiotika vila och ännu mer antibiotika. Dessvärre får han nog Hoppa över krullis cup om han ska va fit for fight på Lördag o cupen... han gav mig ett snett leende när jag berättade det, men vi kommer givetvis gå ner o heja !!

 

Och nästa helg... guess what ?! Då är det cup på fastlandet hela helgen låååång ! *längtar*

Näpp... nu blir det en dusch och sen sängen. I morgon är det dagis för tjejerna... Tyra Myra har feber ikväll... :(

Av Therese Hedman - 28 februari 2011 15:54

Ni har ju i tidigare inlägg fått se bilder från Annas fest, resterande typ 142 bilder finns på Facebook.

Nu kommer en filmsnutt... en av många... =)


Vrid gärna upp volymen och lyssna till våra otroligt vackra och stämda röster ;)



 

Av Therese Hedman - 28 februari 2011 15:54

Ni har ju i tidigare inlägg fått se bilder från Annas fest, resterande typ 142 bilder finns på Facebook.

Nu kommer en filmsnutt... en av många... =)


Vrid gärna upp volymen och lyssna till våra otroligt vackra och stämda röster ;)



 

Av Therese Hedman - 28 februari 2011 09:11

Bjuder på lite bilder på vår Tyra så här på morgonkvisten...


Idag händer det inte så mycket. Emil skulle ha vart på sportlovscamp men han får hoppa över det och lägga sin energi på att bli frisk istället.

ihelgen är det fullt ös..

Patrik fyller år på fredag HURRA HURRA och Wilma på Lördag HURRA HURRA...

Samtidigt är det drömstugan cup i ishallen...så de lär bli lite körigt att få ihop det...men det löser sig alltid !!!! Dessutom är jag kioskansvarig och ska stå några timmar där, och naturligtvis vill jag kolla på Emil när han spelar oxå :)


Bilderna på Tyra va de ja...


      

Av Therese Hedman - 27 februari 2011 19:50

Är ni redo... här har jag valt ut några av de tagna bilderna... dom andra kommer på Facebook och filmklippen får ni snällt vänta på =)



           



  

  


  


                                                                                              

 

 

 

 

 


Av Therese Hedman - 27 februari 2011 13:28

Hade en fantastisk härlig kväll på Kajutan !


TACK ÄLSKADE MAMMA O BEMPA som gjorde det möjligt för mig o Patrik att gå tillsammans <3<3

 

Först lite förfest och sångövning hemma hos Malin...

Sen gick vi till kajutan där de Annas 30 års fest väntade.

Med Live-musik, god mat, trevligt sällskap...

Ja det va verkligen toppen kul !

 

Jonathan va me ett par timmar och han verkligen TOK myste...Han plockkade disk o dansade järnet, satt hos oss och drog en massa vitsar... härliga ungar !

 

Bilder och videoklipp kommer att komma... I promise. Men nu måste jag vila mitt lilla trötta huvud en stund, kom hem halv 4 inatt :)

 

 

Av Therese Hedman - 26 februari 2011 11:42

detgör jag verkligen !

Jag och tjejerna tog en sväng till affären nyss, handlade lite godis till kvällen.


Emil börjar redan bli rastlös, men jag får väl se det som nåt positivt, han är på bättringsvägen :)


Nä nu ska jag laga lite lunch...


Fan...glömde köpa inslagningspapper... blir att springa en sväng till...

Av Therese Hedman - 26 februari 2011 09:22

Godmorgon Härliga Lördag !!


Glömde ju berätta att Emil "vaknade" igår när Therese va här, exakt samma tid som kvällen innan.. och grät och grät. Precis samma procedur som kvällen innan, fast inte lika uttdraget.

Tillslut fick jag med honom upp på rummet och efter en stund uppe så vaknade han och minns inget av et som hänt.


Märkligt... är det nån som vet vad det här beror på ?


Idag blir det kanske en sväng ner till hallen för att kolla på Janas Jocke och Thereses Jimme, som spelar MOT varandra...

Kan bli en smukla svårt att veta vem man ska heja på :)


IKkväll kommer mamma o baempa o ska ha barnen några timmar medans vi ska på Annas 30 års fest.

Vet inte när det hände sist att jag o Patrik gjorde nåt utan barn....sist va nogjulbordet med norragårds för 1,5 år sen....

Så rikigt skoj ska det va ikväll :)



Ovido - Quiz & Flashcards