theresehedman

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Guuuuuuuuud

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full !

Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen ....

Jag ska göra ett försök nu.

Om jobbet vill ni inte höra I guess så jag får väl istället berätta om barnens påskmarsch igår.

Söta som socker traskade dom iväg som små (påsk) kärringar till dagis.


Vi mötte upp alla fina barn nere på torget där dom sjöng ett par små sånger.











Förutom fina kääringar så bjöds det oxå på ursöta (påsk) gubbar :)














 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Av Therese Hedman - 29 mars 2012 12:03

Min lilla minsta är sjuk som jag skrev i inleägget innan. Lämnade dom andra två busarna på dagis och tänker attjag och Tyra skulle ha en mysdag. Se på film och bara gosa ner oss i soffan. Ta det lugnt så hon får kurera sig... Vi gick först förb...

Ovido - Quiz & Flashcards