theresehedman

Alla inlägg under mars 2011

Av Therese Hedman - 3 mars 2011 17:48

I morse begav vi oss ner till hallen för att kolla o heja på Emils kompisar som skulle spela krullis...

Men så kom Benny fram o frågade om Emil kunde va målis, dom va en man kort... Emil fick bestämma o sagt o gjort så stod han där i mål.

Dom vann alla sina 4 matcher, och Emil gjorde en strålande insats.


Straxt innan ett va vi tvugna att gå hem ... FÖRLÅT Emily :(

Hämtade tjejerna på dagis o när vi kom hem så hade Tyra 40.7 graders feber så i morrn blir det VC.

Öroninflammation ??

Fan va jag e trött på att barnen ALDRIG får va friska....


Nä, nu e maten klar... sen ska det slås in oaket o fixas inför Patriks födelsedag i Mogon... Gubben fyller 32 :)


By for now

Av Therese Hedman - 2 mars 2011 23:03

Idag har jag tagit det så lugnt jag bara kunnat. Emil hade ont i huvudet o sov i princip bort hela fm i soffan... och jag slöade mig bredvid.!!!


Hämtade tjejerna på dagis... dom va så glada för dom hade bakat Bullar. Härligt att höra !


Efter dagis följde Holly me mig o tjejerna hem. Och som lekte jättebra alla tre... höll sams gjorde dom me.. de ni =)

Holly stannade på kvällsmat och efteråt blev det bad för hela slanten...


 


Ikväll har jag tvättat... jag förståår inte hru det kan bli å mycket tvätt så fort... suck... hatar att tvätta.


Nu går mina ögon i kors .--. I morgon ska vi ner o heja på Jonathan o Sebastian o alla andra duktiga killar o tjejer.


Godnatt från mig !!

  

Av Therese Hedman - 1 mars 2011 19:59

med syster yster blev det när Patrik kom hem från jobbet.


Lite presenter till Wilma och Patrik och så lite grajs till Tårtor...

Max-mat och så hem...


Idag har Tyra haft feber men efter en alvedon så va hon på hugget... just nu är denna fotpall hennes favoritsysselsättning....hon ställer sig upp, sätte sig ner, ställer sig envist upp igen och tappar balansen, ramlar och gråter en skvätt men är lika snabbt uppe igen... Galna unge :)



    


  

Av Therese Hedman - 1 mars 2011 13:14

Va fan va ni e kassa på å kommentera... väntar ni på att det ska komma en personlig inbjudan med pärlor o prinsessor i brevlådan ;) eller är det kanske rent av så att det faktiskt inte är nån som tänker komma på Wilmas födelsedag ?? :/


Jag frågade om det funkade att komma efter kl 3 på lördag, för er som tänk komma på Lördag ?????


  


Vart ville jag komma då ? Hmmmm, det har jag glömt bort nu....


Somnade en stund uppe brevid Tyra... hon har hög feber o är sååå trött så trött...


Jag har massor att göra, de ska köpas presenter o handlas till tårtor o städas och tvättas och fixas (bakas?) med kakor o bullar o ditten o datten, och hockey hit och hockey dit och krullis cup och barn på dagis... japp... några få bollar i luften kan man säga....


Jag tror jag går o lägger mig igen :/

Ovido - Quiz & Flashcards