theresehedman

Alla inlägg under mars 2011

Av Therese Hedman - 8 mars 2011 15:30

En underbar helg är över... Hockeycup i Slite Ishall kombinerat med Wilmas födelsedag...

Graip va fantastiskt duktiga, som vanligt...men det är svårt att sluta berömma dessa otroliga killar och tjejer... ! Dom imponerar STORT varje gång...

Nu laddar jag och Emil för nästa cup I STOCKHOLM i helgen...=)


Här kommer lite bilder...


  Emil i målet för Bajen Fans.. Första matchen släppte han in ett mål och matchen efter höll han nollan... Han hade jätteroligt och en erfarenhet rikare :)


      Sebastian in Action


      Emil hade liiite svårt att äta med sin stora utrustning.. Han nådde inte fram till munnen.... det slutade med haklapp och att Patrik fick hjälpa honom hahaha



    Pepp-talk


  

Av Therese Hedman - 8 mars 2011 15:10

Jag fattar inte... är jag dum eller va fan är det frågan om ??


Här i bloggen skriver jag vad jag tycker o tänker., om allt och inget

Och så skickar folk ANONYMA kommentarer om saker som inte ens är konkreta...

Så fort jag skriver en tanke eller en känsla som inte stämmer överens med någon annans tanke eller känsla så behöver det betyda att jag vet bäst eller ??


Va??? knappast... det är min tanke, min känsla, MIN åsikt....

Sen när försvann yttrandefriheten i sverige.. ?


Lägg av nu förfan... Kom gärna med kommentarer, men kom med konkreta saker, inte massa jävla fjortisfasoner...


Det finns säkert minst hälften av mina läsare som stör sig på nåt jag skriver... håll det för er själva eller tala om det för mig, för kritik kan jag ta...

 ! MEN STÅ FÖR ERA ÅSIKTER !


Annars har ni inget att hämta...! Men att våga säga vad man tycker o stå för sina åsikter, är det desamma som att veta bäst ?

JAG VET INTE BÄST, jag vet bara vad JAG känner o tycker o tänker... ! de är inte samma sak ! Lägg av nu !!






Av Therese Hedman - 8 mars 2011 10:15

innebär att en person ljuger mer eller mindre tvångsmässigt, det vill säga utan att det finns någon tydlig orsak till lögnen.


Om man måste ljuga i sin blogg och för människor i sin omgivning så borde det väl va bättre att hålla koll på vad man ljuger om ?

Det blir så fruktansvärt patetiskt o pinsamt annars... haha


Läs  ehallgren.bloggplatsen.se  så förstår ni vad jag menar...

Av Therese Hedman - 7 mars 2011 22:22

I fredags fyllde min Patrik 32 år och i Lördags fyllde min Wilma 4 år


Lovade att bjuda på lite bidler.... here they come....


                              



Av Therese Hedman - 6 mars 2011 15:45

..... Emil har nog växt minst en meter i helgen :)

Han är grymt stolt över sitt lag... Har om och om igen pratat om sina lagkamrater o deras insatser... sen är han faktiskt grymt nöjd över sin egen insats i Mål... att han gjorde sitt bästa o körde järnet 0)


Även idag stod han en match för Bajen Fans... o när matchen va slut så hade dom sagt till honom att dom ville ha hon om i Mål förevigt... haha..

Tränaren sa till Patrik att Emil hade gjort alla rätt o vart på rätt plats i rätt tid hela matchen... Toppen kul att höra....De e min Emil de ! <3


Nej jag skryter inte, jag ör bara världens stoltaste mamma... !

Och även Dom andra gjorde i Emils lag gjorde en toppeninsats... ingen nämnd, ingen glömd. Alla kompletterar varandra så himla BRA ! Behöver jag nämna ATT IK GRAIP ÄR BÄST ?? =)


Emil leker med Hjalmar nu och tjejerna målar. Patrik sover på soffan, det tar opå en hockeypappa o va i Ishallen i 2 dagar :)


Elin har gjort en stooor insats idag med fotograferingen... så jag har sisådär en 1100 krort att gå igenom ikväll :)





Av Therese Hedman - 5 mars 2011 21:52

En TPPENDAG , det är bara förnamnet !


I morse väckte vi våran Wilma med sång paket o massa ballonger klockan 7

Frukost i magen o iväg till Ishallen, där vi skulle spendera hela dagen !!


Vilket gäng, vilket lag, vilka fantastiska härliga ungar... Jag säger bara IK GRAIP !!!!

Stolt, är ett för litet ord... dom är sjukt duktiga.

Emils lag vann alla sina matcher o dom kämpade järnet ända in i slutet!


Emil gjorde oxå dagens goda gärning o ställde upp som Målis för Bajen Fans vars målvakt hade slut på krafter !!


Jag vet att jag lovade er bilder... men i morrn... då kommer dom =)


Nu kommer istäälet en bild på vår finaste Wilma !

Som Idag blir 4 år !! Älskade fantastiska unge <3<3


Tack alla fina som kom o firade henne i eftermiddags ! Hon är mer än nöjd =)


    

Av Therese Hedman - 4 mars 2011 23:21

Idag fyller vår bästa Patrik 32 år !!


Världens Finaste Pappa till våra barn o mannen i mitt liv


VI ÄLSKAR DIG

 

            

 

Och återigen har Elin, min älskade syster gjort en ovärdelig insats för att få förberedelserna o dagen att fungera <3 Obeskrivligt Tack ! Älskar dig sååååå mycket !

 

Tack alla fina ni som kom idag o gjorde Patriks dag, och Wilmas...trots att hon inte fyller förrens i morgon !!!

Bilder kommer i morrn... nu ska jag gå o lägga mig, och ladda för en dag i Ishallen :) Och ett hejdundrande 4-årskalas på eftermiddagen för världens bästa wilma !

Av Therese Hedman - 3 mars 2011 22:56

Febern vill inte gå ner... 40,5 efter Alvedon... Snorig och reagerar på öronen... Jävla skit sjukdomar....

Varför kan dom inte bara få va friska... I morrn blir det VC, om det finns nån tid... Sjukvårdsupplysningen trodde öroninflammation...:(



Ovido - Quiz & Flashcards