theresehedman

Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Att vara mytoman....

Av Therese Hedman - 8 mars 2011 10:15

innebär att en person ljuger mer eller mindre tvångsmässigt, det vill säga utan att det finns någon tydlig orsak till lögnen.


Om man måste ljuga i sin blogg och för människor i sin omgivning så borde det väl va bättre att hålla koll på vad man ljuger om ?

Det blir så fruktansvärt patetiskt o pinsamt annars... haha


Läs  ehallgren.bloggplatsen.se  så förstår ni vad jag menar...

 
 
Sandra

Sandra

8 mars 2011 11:56

Vad kul att du läser min blogg Therese ; )
Jag kände bebisen i magen för en månad sen, och det var RÖRELSER INGA SPARKAR.. IGÅR morse för första gången så kände jag sparkar.

http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

Therese Hedman

8 mars 2011 12:06

ja, klart jag läser din blogg :) men om det bara va rörelser för en månad sen, hur kunde då robin känna det ?!

 
Sandra

Sandra

8 mars 2011 15:03

Jag tar inte åt mig av vad du skriver Therese!
Förstår bara inte hur du och ditt lilla gäng orkar sitta och läsa alla bloggar sen hacka ner på vad dem skriver. Är det vad ert liv går ut på?

http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

Therese Hedman

8 mars 2011 15:06

du kan inte ens publicera mina två kommentarer, blev de för jobbigt eller ?
Det är inte meningen att du ska ta åt dig, de är meningen att du ska få veta hur pinsamt de låter, o att du inte förstår själv att du ljuger...
Du vet lika väl som jag att robin inte kunnat känna rörelserna, varför skriva det då liksom ?? fattar inte poängen med att ljuga... och som jag skrev i kommentaren som du inte publicerade.. det är inte första gångn du ljuger uppenbart.. så att alla fattar !


Varför kan ingen av er ta kritik ? ni tål inte att man ifrågasätter er, o har aldrig svar på tal... bara ännu värre bortförklaringar, mer patetiska o pinsamma än lögnerna..
och sen är det så att jag är ensam i mina byxor, alla mina vänner har egna tankar o tycke !

 
Sandra

Sandra

8 mars 2011 15:04

Som sagt Therese jag bryr mig inte om dig eller ditt lilla gäng över huvudtaget! Jag kan ta kritik, men vill inte lägga ner energi på sånna som dig/er. För i mina ögon är ni ingenting. Tänker inte svara mer på dina kommentarer

http://mammatillmolle.bloggplatsen.se

Therese Hedman

8 mars 2011 15:06

så klart att du inte tänker svara... för hur slingrar man sig ur en lögn...
Men jävligt löjligt att inte kunna publicera mina kommentarer..


vad spelar det för roll vad vi är i dina ögon ? varför ska de alltid va så svårt att hålla sig till ämnet ? hahs like always.. :)


skit samma, min poäng va att du drog en fet lögn, gör de snyggare nästa gång om du måste så gör du inte dig till åtlöje..

 
Ingen bild

Jenny

8 mars 2011 15:25

vad EXAKT är det Sandra ljugit om?
Förklara är du snäll.

Therese Hedman

8 mars 2011 15:28

precis det jag skriver ! Läs... orkar inte ta det ännu en gång, känns helt onödigt att ödsla tid på ännu en... eller ännu enklare, fråga henne.. :)

 
Ingen bild

Jenny

8 mars 2011 15:31

nej urs, orkar inte engagera mej. undrade mest om jag missat något stort ;). men det verkar jag inte ha gjort. det är den vanliga cirkusen i slite, så som det alltid varit, såvitt jag vet :-D.
Kram

Therese Hedman

8 mars 2011 15:56

haha, ja det är den vanliga cirkusen =)
Inget stort.. mer än att jag alltid vet bäst så fort jag tycker ellr tänker nåt.. (enligt vissa)
Medans jag inte alls tycker att jag är bäst... jag har åsikter som alla andra, problemet är att jag inte alltid håller dom för mig själv...

Det jag ifrågasatte Sandra va hur Robin kunnat känna rörelser när Sandra va i vecka 14 o bebisen är 7,5 cm lång... Jag påsrtod att det va en lögn.. men jag har fortfarande inte fått nå svar på det... hon har inte ens publicerat mina kommentarer..

men thats life...:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards