theresehedman

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Krullis cup

Av Therese Hedman - 3 mars 2011 17:48

I morse begav vi oss ner till hallen för att kolla o heja på Emils kompisar som skulle spela krullis...

Men så kom Benny fram o frågade om Emil kunde va målis, dom va en man kort... Emil fick bestämma o sagt o gjort så stod han där i mål.

Dom vann alla sina 4 matcher, och Emil gjorde en strålande insats.


Straxt innan ett va vi tvugna att gå hem ... FÖRLÅT Emily :(

Hämtade tjejerna på dagis o när vi kom hem så hade Tyra 40.7 graders feber så i morrn blir det VC.

Öroninflammation ??

Fan va jag e trött på att barnen ALDRIG får va friska....


Nä, nu e maten klar... sen ska det slås in oaket o fixas inför Patriks födelsedag i Mogon... Gubben fyller 32 :)


By for now

 
 
Terese

Terese

3 mars 2011 19:13

HAN ÄR GRYM I MÅL!!!

http://berglundsjoqvist.blogg.se

Therese Hedman

3 mars 2011 19:33

=) Och jonathan är grym ute... dom kompletterar varandra helt enkelt :)

 
Ingen bild

Emily

3 mars 2011 19:44

Du behöver inte säga förlåt, jag bara pikade er lite. De är helt lugnt, jag LOVAR!

Jag är van o stå ensam o hejja på sebbe när de kommer till fotboll.
Ensam är jag ju aldrig, de är ju massa andra föräldrar där men du vet vad jag menar :)

Emil är kanonduktig i mål!!

 
Terese

Terese

3 mars 2011 20:43

Dom är så himla duktiga :) Men då kommer vi imorgon efter 5??

http://berglundsjoqvist.blogg.se

Therese Hedman

3 mars 2011 20:53

5 i mogon blir kanon, då har patrik kommit hem me :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards