theresehedman

Alla inlägg under januari 2012

Av Therese Hedman - 1 januari 2012 20:09

Det nya året firade vi in med goa vänner och massa barn :)

Vi åt gott, skrattade gott och drack gott... mycket bättre än så kan det inte bli enligt mig :)

Ju mer jag umgås med dessa fina människor desto mer inser jag vad dom betyder för mig <3


Jag bjuder på ett bildregn i både en, två och tre delar... här kommer den första delen !


Mina fina Tjej Ebba   




Jimmie med lilla Ottilia...



 

Älskade Wilma



 

Härliga Hampus



 

Snyggaste killarna i stan :)



 

Mina fina ungar, som jag älskar dessa små mirakel. Dom är verkligen stjärnorna i mitt liv ALLA GÅNGER !!



 

Underbara Edvin



 

Fina Sebastian !



 

Turturduvor

  Edvin och Ebba 


 

Räktorn till förrätt. Har ni inte smakat det innan, så gör det för guds skull =)




 

Mums mums...



 

Ebba och Emil



 

Fina Terese, som tillsammans med Jimmie imponerar mig i mångt och mycket.

Att ta hand om tvillingar, sova dåligt och ändå orka vara sociala, ta sitt ansvar, och hålla ihop familjen i vått och torrt... det är minst sagt inponerande !!!



 




 

Patrik med liten Inez



 

Skååååååååååål !!!



 

Mina tjejer kunde inte slita sig från Inez :)


Mat på grillen :) Ni må tro att det va efterlängtat med grillat kött....



   

Ungarna tyckte det va jättemysigt att gå ut och leka i mörkret när männen grillade :)




Av Therese Hedman - 1 januari 2012 14:45

Ja...behöver jag säga att jag hade en fantastisk Nyårsafton ?!

Mys på hög nivå, snälla barn, God mat... everything was perfect <3

Vi käkade potatisgratäng, hasselbackspotatis och Grillade gott kött. Fetaoströra och givetvis räktorn :)


Bilder kommer... va så säkra.


Mina fina ungar sov till 11 idag. Det tackar man för :) 

Sen har vi kört ett race här hemma...julen är nu utstädad.

Det är tradition på nyårsdagen.

Skänt att "bli av med" allt krafs, alla små tomtar, glitter och barrande granar...


Nyprslöften? Vad har ni för några ?


Jag är så kass på nyårslöften och tänker därför inte lova något alls, mer än att ta vara på min familj och mina vänner än mer.. det kan ALDRIG göras för mycket.





Ovido - Quiz & Flashcards