theresehedman

Alla inlägg under oktober 2011

Av Therese Hedman - 1 oktober 2011 20:24

......... som kom till vår familj va Tyra.... och vilken Tyra sen !


Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta... hon är ÖVERALLT, HEEELA TIDEN !

Och hennes andranamn som är Elsa kunde vi egentligen skippat. Vi skulle ha valt klätterapa istället.


Jag har aldrig vart me om maken till barn, hon verkar hela tiden va på jakt efter att få göra saker hon inte får.. pillar med allt, trycker på knappar, hittar de minsta små tänkbara pinaler. 


Å så fort någon glömt toadörren öppen så är hon där och river papper och klättrar på toalocket...

Hon är "värre" än vad nåt av dom andra barnen nånsin vart i närheten av.

En evishet som inte är av denna värld.


Att klättra ja... upp i soffan, och så springer hon till andra ändan på sina knubbiga ben.. Och i en soffa blir även den mest erfarne ostadig...


Köksbordet.... Jag vände ryggen till i 30 sekunder för att hjälpa Ebba på toa idag, och när vi tittar ut från toan, vem står på köksbordet då...lycklig som få och tar fart på kökslampan...?! JO TYRA !


Så här är det heela dagarna... och gudarna må veta att jag innerligt hoppas att den här klätterperioden SNART är över, helst redan igår.


Idag tog hon priset, när hon snodde en kastrull ur diskmaskinen jag höll på att plocka ur...

Allt för att kunna klättra upp på spisen och hämta nappen som jag såg när hon MEDVETET kastade upp där....


Trots den fembarnsmamma jag är, så blir jag heeeelt slut !!!!


 


Av Therese Hedman - 1 oktober 2011 14:51

Den 16 oktober spelar BRITENY SPEARS PÅ Globen i stockholm

Och givetvis kunde vi inte motstå frestelsen att samla ihop till en tidig födelsedagspresent till Elin så hon skulle få åka till den stora staden och se sin Idol sen barnsben =)


Hon fick två biljetter och båtresan till stockholm betald...

Den andra biljetten fick hon ge till en vän.. och det givna valet va Emily...

Emily som oxå är ett stort fan av briteny spears... så.. den 16 oktober bär det av för dom =)



  

     

GRATTIS I FÖRSKOTT BÄSTA ELIN !!!!!

Du är såååå värd det här !

Ovido - Quiz & Flashcards