theresehedman

Alla inlägg under juli 2011

Av Therese Hedman - 1 juli 2011 19:03

igår...


Torsdag 30 juni 20:05

du som är så satans duktig, det äcklar mig att se hur du kan supa och röka bland dina barn!

 IP: 78.69.236.209


Och ja vad ska man säga ? :)

Den sista idioten är inte född ännu....

För det första är kommentaren anonym... vilken är det som retar mig mest... att inte kunna stå för det man tycker är LÅGT !

Sen undrar jag vad det är med folk, som alltid ska tjata om hur duktig jag är... Vad får ni allt ifrån ? Varför är ni så jävla avundsjuka? Vad är problemet... o varför kan ni inte stå upp för det ni tycker.. ? Ring mig istället, jag finns på eniro... !


Vad det gäller rökningen.... Japp jag är rökare... jag har vart rökfri längre perioder under alla mina graviditeter, men vart dum nog att börja igen... Inget jag är stolt över, men så är det.

Och ja, jag röker när mina barn är i närheten...dom finns liksom runt om mig för det mesta... om ni inte uppfattat det ?! Men när jag röker så försöker jag hålla mig ifrån, eller flytta mig när dom kommer, narurligtvis.


Ja, jag dricker när mina barn är med. Jag tar ett glas vin ikväll och Patrik tar en öl.

Jag har ALDRIG supit med mina barn omkring mig... och kommer aldrig göra. Varken jag eller Patrik skulle kunna dricka så mycket att vi inte skulle kunna ta hand om våra barn, vi är vuxna, vi har begränsningar.


Jag anser inte att alkohol, i måttliga mängder på tex midsommarafton skadar eller gör mina barn otrygga överhuvudtaget. Inte heller ett glas vin en fredagkväll eller några cider en Lördag !

Hade jag därémot druckit mig så pass onykter att jag börjat svamla eller bete mig konstigt, då förstår jag mycket väl om barnen tagit skada.

Men så är inte fallet, inte för mig, inte för nån annan av mina vänner.


Alltså, va fan lägger jag ner energi på det här för, egentligen ??

Det borde väl ändå DUKTIGA jag veta att det inte ens är värt besväret ;)

Jag tänker inte ta strid om fler dumma, anonyma kommentarer.

Nästa gång ni vill försöka trycka ner mig i skorna, kom med nåt konkret för sånna här kommentarer biter inte på mig. Sorry !




Ovido - Quiz & Flashcards