theresehedman

Alla inlägg under juli 2011

Av Therese Hedman - 11 juli 2011 22:29

Båten gick halv 12. Mycket förväntansfulla barn... ja och föräldrar =)

Resan vi längtat efter så länge... Äntligen dagen D


     



Väl framme så checkade vi in. Jättefina små stugor, alldeles pefekta för vår "lilla" familj :)

Mysig altan att sitta på och gräsplätt utanför, lekplatsen inom räckhåll, där barnen älskar att va :)

efter att vi packat upp så åt vi pizza på campingens resturang och medans Staffan och Patrik gick med barnen till stranden så åkte jag och Emily och handlade i färjestaden.


       

När solen började gå ner så tog jag med mig sebastian och Emil för att fota lite vid stranden. Det slutade med att båda två himmlade med ögonen och bad det snällaste dom kunde om ett kvällsdopp:) Vem kunde motstå det, inte jag iallafall :)


             



Av Therese Hedman - 10 juli 2011 21:36

...sitter vi ner i soffan efter en hel dags fixande inför resan...

Nu är lägenheten städad, kylen rensad, blommorna vattnade och allt utpackat i bilen...

I MORGON åker vi på semester !



Av Therese Hedman - 9 juli 2011 09:23

Idag fyller världens finaste systerdotter år... Holly blir 4 år.

Vi älskar dig Massor !


 

     


   

Av Therese Hedman - 8 juli 2011 22:22

dessa underbara fantastiska ungar i mitt liv...

Som jag älskar Patrik, mannen jag vill bli gammal med..

Jag älskar livet, jag älskar att leva...


Ungarna driver mig dagligen till vansinne, när dom trotsar, svider o grälar... men det är helt klart dom glada stunderna jag slukar o lever länge på...

Men vad vore syskon utan syskonbråk ?

Herregud , som jag minnns tiden med mina egna syskon...rivalitet, gnäll och retsamhet... men oxå äventyr, hemligheter och skratt.... !


Jag älskar att ha växt upp med många syskon, och jag hoppas att mina egna barn kommer uppskatta varandra på samma sätt som jag uppskattar mina, nu..och i framtiden !!



Av Therese Hedman - 8 juli 2011 09:26

........... o det innebär Patriks sista dag på jobbet innan semestern OCH att det bara är tre dgara kvar tills vi lämnar ön i en hel vecka. Underbart om ni frågar mig !!!


Men först har vi lite att stå i... Om en stund Kommer Johanna och Lilla Tuva för att fika lite, mycket trevligt... sen har vi tvätt i stora lass till kvällen... o sen FREDAGSMYS givetvis :)


see you soon !!

Av Therese Hedman - 8 juli 2011 09:26

........... o det innebär Patriks sista dag på jobbet innan semestern OCH att det bara är tre dgara kvar tills vi lämnar ön i en hel vecka. Underbart om ni frågar mig !!!


Men först har vi lite att stå i... Om en stund Kommer Johanna och Lilla Tuva för att fika lite, mycket trevligt... sen har vi tvätt i stora lass till kvällen... o sen FREDAGSMYS givetvis :)


see you soon !!

Av Therese Hedman - 7 juli 2011 21:16

Wilma har haft en toppendag med Lena Jimmie Kevin och Lucas.

Tack för att ni förgyllde hennes dag



   



Av Therese Hedman - 7 juli 2011 16:35

Nu, äntligen har barnen gått på efterlängtad senester...

4 underbara veckor har vi framför oss...tilsammans !


Idag sa vi hejdå till en fröken som slutar, känns lite tråkigt..Jag gillade henne ! Men life Goes on...och vi får hoppas att det kommer nån ny som är minst lika bra för verksamheten !


Wilma började sin semster med att åka med sina faddrar Lena o Jimmie på äventyr ! Dom är ännu iväg o det ska bli spännande att höra när hon kommer hem vad dom hittat på.

Säkert massa kul !


Nu vankas det mat, fast jag inte är ett dugg sugen...

Ovido - Quiz & Flashcards