theresehedman

Alla inlägg under juli 2011

Av Therese Hedman - 20 juli 2011 09:40

För vår fina Vän Therese Lndahl på hennes födelsedag idag


 



Av Therese Hedman - 18 juli 2011 16:15

Vi har haft härliga lugna dagar hos Pappa och Helena ! Inga krav och måsten...bara tagit dagen som den kommit. Underbart !

Det är såå himla synd att vi inte ses oftare, men härligt när vi väl ses !

Tack för ALLT pappa o Helena !! Älskar er !!!




                                             



Av Therese Hedman - 18 juli 2011 15:34

När vi chekat ut från stugbyn och lämnat Öland så hade vi några timmar att fördriva innan Emily skulle åka mot båten.

Vi passade på att åka till Leos Lekland.. och vilken upplevelse..barnen ÄLSKADE det.

Men liten Tyra hade feber så vi stannade bara några timmar innan vi styrde kosan vidare mot Eksjö och Pappa och Helena <3


                         


Som ni ser så va Wilma heeeelt slut när vi åkte mot Eksjö =)

Av Therese Hedman - 18 juli 2011 14:18

Andra dagen på Ölands djurpark så började vi, och slutade med Vattenland, det va barnens favorit och dag 2 så fik dom bestämma.

Emilys gick på annat håll nästan hela dagen, men vi sågs återigen hemma vid stugan framåt kvällskvisten !



                             




Av Therese Hedman - 18 juli 2011 13:10

I Tisdagskväll när barnen somnat och lugnet lagt sig så jag gick jag ut för att röka "godnatt-ciggen"

Efter kommer Patrik, plockar upp något ur fickan, går ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom :)

Det va inget jag nånsin kunnat föreställa mig. Visst har vi varit förlovade i femton år men och visst har vi pratat om att gifta oss, planera allt tillsammans från grunden...men att han skulle fria kom som en överraskning...


Jag blev såklart ställd, och jätteglad :) Ur fickan plockade han upp en liten ring i silver som han köpt i tuggummiautomaten uppe vid receptionen ... :)

Ringar ville han vi skulle titta på tillsammans men någon va han ju tvungen att ge mig i samband med frieriet :)


Så.. ja... Nu har vi ett bröllop att planera ... =))))


 

Av Therese Hedman - 18 juli 2011 11:19

Vi gick upp tidigt för att hinna med så många timar som möjligt på djurparken..

Det blev djur, karuseller och massor av bad... När vi kom tillbaka till stugan på kvällen så va barnen trötta och nöjda :)


                                               



Av Therese Hedman - 17 juli 2011 11:55

....och har en underbar semester...lugnt, härligt och tar dagen som den kommer.

Vilken jäkla tur att jag kollade båtbiljetten igår för den va bokad till i morgon, inte till idag som jag trodde.

Det hade vart liiite surt att komma till Oskarshamn ikväll och inse att vi inte hade plats förrens i morgon...


Så idag blir en slappardag, satt uppe till sent inatt o kollade foton med Pappa och Helena, drack vin och bara hade det trevligt.

Det är så tråkigt att vi inte ses oftare...


Skriver mer o lägger ut bilder när vi kommer hem.



Av Therese Hedman - 15 juli 2011 16:47

Sveriges Radio Kalmar kom mot våran stuga o ville göra en intervju om det som hänt i söndags på "våran" camping i söndags då en man smygfotade två småtjejer i duschen... !

Jag hittar egentligen inte orden, och skulle egentligen bara vilja säga "utrota svinen, kastrera dom långsamt"

Klicka på länken så kommer ni till Intervjun :)


http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=86&grupp=3671&artikel=4601138



Ovido - Quiz & Flashcards