theresehedman

Alla inlägg under maj 2011

Av Therese Hedman - 16 maj 2011 09:18

jahapp....då va de Måndag igen då !

Jag hade hoppats på utflyktsväder, men jag får nog tänka om :/


Alla barnen är lediga idag från skola o dagis... så vi unnade oss en sovmorgon till kvart i 9. Skönt !!

Av Therese Hedman - 15 maj 2011 21:23

Just nu, Emil o Patrik i soffan, fastklistrade o nervösa...

Ingen har väl missat att det är final i hockeyn ? ;)


 

Av Therese Hedman - 15 maj 2011 17:00

jepps, snart blir det Pizza...och sen lite extra mys med emil, och Hockey givetvis... finns två grabbar här som bara väntar på att klockan ska bli 8 =)

Ja, jag får väl erkänna att jag oxå ser fram emot det !! Man är inte sämre än att man kan ändra sig... =) Right ?

Av Therese Hedman - 15 maj 2011 13:21

Nyss hemkomna från fotbollsmatch... lite småkyligt o regn i luften, men alltid lika kul.

Grabbarna är GRYMMA !!!!


Emil följde med en kompis hem efteråt och vi ska väl ta tag i lite städning o andra söndagssysslor här hemma...


I morrn är det ny vecka igen... helgerna går alltid så himla fort :/



Av Therese Hedman - 15 maj 2011 13:16

Va ganska lugn...

Patrik besiktade bilen, som gick igenom till allas glädje... Toppen !

Nu ska bara AC:n fyllas på sen är den fit for fight inför sommaren.


Terese Jimmie och Jonathan kom en stund på em och även Maggan kom och grattade Tyra !

Vid fyra tiden åkte vi ner till Emilys för att lämna trampbilen, vi stannade kvar på grillning och även på kvällsmys. Såg Eurovision tillsammans. Härligt när det blir sådär spontant.


Hem o sova runt halv 12, förvånad över att ungarna höll igång hela kvällen :)

Tack för en trevlig kväll !


Barnen somnade som grisar när vi kom hem !



Av Therese Hedman - 14 maj 2011 13:34

Idag känner jag mig så där härligt lycklig !


Jag har de mesta jag kan önska, underbara barn, en underbar man, en lägenhet där jag trivs, fantastiska vänner och en helt  fabulous  familj !!!   


Mina barn har allt dom behöver, och mer därtill, visst måste vi snåla ibland, och barnen kan inte alltid få allt dom önskar, men det gör mig inget... för jag anser att barn som får allt dom vill ha, blir bortskämda barn... dom uppskattar tillslut inte vad dom får.


Vi lever ett lyckligt liv, med massor av kärlek, skratt och härliga stunder.

Med Patrik vill jag bli gammal... vi har klarat mycket, svåra motgångar och sorger, men vi har överlevt... tillsammans klarar vi allt...! Vi är starkast i världen.


Att vara småbarnsmamma är inte lätt alla gånger, det är långt ifrån underbart alla stunder.

Det är tungt, slitsamt och enormt tålamodsprövande... men jag älskar det !

Vad vore vi utan barnen ?


Jag älskar att leva, jag vill leva länge... att tillsammans med Patrik uppfostra och få se barnen växa upp, gå ut skolan, och så småningom skaffa egen familj... det är vad livet går ut på...


Jag är enormt lyckligt lottad, och även om William fattas oss i allt, så finns han här genom oss... och vi är lyckliga. Det hade han önskat mest av allt !






 

Av Therese Hedman - 13 maj 2011 18:34

fredagsmyser Ebba och Tyra med chips-hjärtan...


 

Wilma ska sova vid Holly... så dom fredagsmyser ihop...


Ringde precis Jasmines mamma för att kolla om emil kände sig färdiglekt, men dom hade så kul.

Bestämde att vi skulle hämta Emil kl 19, men hann inte mer än att lägga på så ringde emil upp och frågade om han fick stanna längre =)

Halv 8 blev den nya tiden ... Kul att det verkat fungera toppen.

Verkar va en mysig familj !


Som grädde på moset denna fredagkväll så vann Sverige i hockeyn... och är nu klara för final...

En toppen-fredag på alla sätt och vis med andra ord =)



Ovido - Quiz & Flashcards