theresehedman

Alla inlägg under mars 2012

Av Therese Hedman - 25 mars 2012 20:42

Söndag såklart men det känns som Måndag !


Skulle samåka med Sanna till jobbet i morse och ringde och väckte en försovad Sanna 06.20 ;)

Men vi hann till jobbet. Tack snälla för skjutsen !!


Jobbade. Tunga Patienter men dagenflöt på snabbt och vips va kl 3.

Blev hämtad av Elin och sen åkte vi till Madde som fyller år idag !

Det bjöds på massa smaskens...jag måste säga att hon är en hejjare på Cupcakes :)


GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!!!!!!!!!


20120325-181601.jpg



Sen hem till familjen <3 som hart tillbringat dagen i Ardre !

 Jag har redan krupit ner under täcket för i morrn är det jobb igen på schemat.

Patrik cyklade nerför att fira Jimmie som oxå fyller år idag.

Mer om det i ett annat inlägg !

Av Therese Hedman - 24 mars 2012 21:40

Lovely !!

Men det blev korthelg för mig för i morrn jobbar jag, och hela veckan som kommer.


Ja..annars då?

Premiärgrillade igår med Therese o Casper. Mums ! Längtar redan till nästa gång.

Holly sov över och hon o Wilma tyckte det va lagom att vakna 06.30 i morse... varför ska man fortsätta sova när det är ljust ute ?????

Funderar starkt på att köpa kloka MÖRKLÄGGNINGSGARDINER :)))


Har haft äran att ha Casper här idag igen och alla ungar har vart ute och lekt hela dagen.

Näpp, nu ställer jag fram klockan och kryper till kojs.





Av Therese Hedman - 23 mars 2012 22:21

jag säger då det !!

Av Therese Hedman - 23 mars 2012 13:01

Trycket i örat vägrar försvinna. Molande huvudvärk är vardagsmat. jag kurerar mig med sol idag och hoppas innerligt jag ap riktigt frisk snart. 

Av Therese Hedman - 22 mars 2012 22:38

Ja man kan ju inte påstå att vi haft otur med vädret idag :)

8.20 fick jag ett sms att Elin som undrade om hon fick komma till min soliga baksida och dricka kaffe...... Så kaffe blev det :) och temperaturen visade 23.2 grader


Sen kom Therese och Casper... mera kaffe blev det ...

Och sen kom även Terese och barnen på lite spontanmys.


Jonathan Casper och Emil roade sig med fotboll och andra roliga utomhusaktiviteter medans vi andra satt i lä på baksidan och bara lapade sol.

Hur mysigt får det lov att bli egentligen !


Lunch för allihopa och kaffe på maten ;)

Therese och Casper stannade på kvällsmat och Wilma sover vid Holly ikväll !


Imorrn drar vi till stan med alla barnen och myser.

Lekplats och picknick i goda vänners lag.

Vädret ser lovande ut !


Goda skratt förlänger livet.

OMG !


Fortsättning följer...... GODNATT ;)



Av Therese Hedman - 22 mars 2012 22:30

Jag tror att jag på riktigt håller på att få ett sammanbrott ;)

Jag kan inte hålla mig, inte bärga mig....

Kan någon tala om hur i hela världen det kan va såå spännande att man bara känner att man måste se förhandsvisningen av nästa avsnitt ??


Jag pratar såklart om serien REVENGE !!

Jag har sett många serier i mitt liv..som trogen följare av Sunset Beach, Glamour, Prison Break och skilda världar så tar den här serien alla pris som kan fås.

Jag sitter på helspänn och bara önskar att tiden ska gå saktare så dagens avsnitt inte tar slut så fort.


Och som om inte det vore nog så blir varje avsnitt mer och mer spännande...

Har ni inte sett serien då har ni missat nåt stort kan jag säga :))



Av Therese Hedman - 20 mars 2012 20:48

Ikväll har jag tittat igenom en massa film klipp.

Jag har skrattat så tårarna sprutat och gråtit så tårarna sprutat av den anledningen !


Först delar jag med mig av ett William-klipp

Malin, min "gamle" fine vän skrev : Så mycket kärlek på sån kort film

Ja så är det    Va det nåt William spred förutom glädje och bus så va det Kärlek !!







 Och här kommer en annan hhärlig film på William och Emil



Här är en tredje film som jag bara älskar !

Mamma och Elin...



Och här kommer en alldeles alldeles underbar film med Ebba

Av Therese Hedman - 20 mars 2012 17:30

Örat har börjat värka... undrar vad det är för spökerier som far runt i var och varannan människas kropp just nu !


Patrik är nere i hallen med Emil.

Ikväll spelas det föräldra/barn match. Sen tas isen bort ett tag. Lite vemodigt om ni frågar mig !


Har inget vettigt att skriva egentligen, mest brist på annat medans barnen roar sig med att leka uppe...alla tre.


Hittat lite gamla kort på FB som jag måste dela med mig av.


Holly och Wilma


Lilla Wilma


Adde med liten Ebba


Tyran Myran



Ovido - Quiz & Flashcards