theresehedman

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

Filmklipp

Av Therese Hedman - 20 mars 2012 20:48

Ikväll har jag tittat igenom en massa film klipp.

Jag har skrattat så tårarna sprutat och gråtit så tårarna sprutat av den anledningen !


Först delar jag med mig av ett William-klipp

Malin, min "gamle" fine vän skrev : Så mycket kärlek på sån kort film

Ja så är det    Va det nåt William spred förutom glädje och bus så va det Kärlek !!







 Och här kommer en annan hhärlig film på William och Emil



Här är en tredje film som jag bara älskar !

Mamma och Elin...



Och här kommer en alldeles alldeles underbar film med Ebba

 
 
Ingen bild

Emily

20 mars 2012 22:22

Underbara filmer allihop. Tänk att ebba varit så liten :) Och Elin, ja så typiskt henne, härlig som alltid och bjuder på sig själv. Ja annelie med såklart :)
Men när jag ser filmerna på william och ögonen fylls av tårar så undrar jag återigen hur ni överlevt? Hur ni klarat av att ta er upp från det djupaste hål man kan komma i? Och idag är ni en sån fantastisk familj med så mycket omtanke för alla runt omkring er. Ni är underbara och jag beundrar dig och patrik så mycket! Älskade fina familj. Jag älskar er, mina barn älskar er! tack för att ni finns <3 Puss

 
Ingen bild

emlan

20 mars 2012 22:41

finns inget vackrare än barn-skratt! Man blir helt varm i kroppen, sån uppriktig glädje och inga konstigheter!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards