theresehedman

Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Oh Happy day :)

Av Therese Hedman - 5 mars 2012 21:04

Wilma har haft en underbar dag.

Hon va så nöjd när hon gick och la sig och tyckte att hon inte behövde fylla år fler gånger för nu hade hon ju fått allt hon önskat sig ;)

Vi får väl se hur hon känner inför det när hennes 6-årsdag närmar sig !


Som sagt, en härlig dag. Massa gäster som kom enbart för hennes skull :)

Som mest va det 10 glada hoppande ungar här samtidigt !

Och jag kan bara se mig omkring, njuta och tänka vad underbart härligt det är med alla dessa barn (även om öronen sluter sig automatiskt för att inte ramla av när alla springer runt och jagar varandra och skriker det mesta som kan ;) )

Wilma har njutit i fulla drag av alla sina kompisar idag !


Hon fick massa bra


Kläder i mängder... så jäkla bra !  (linnen, poncho, tights, t-shirts, trosor, tjocktröja)

2 par skor

Massa uteleksaker (gatukritor såpbubblor vattenfärger)

Sparkcykel

En jättefin handmålad Tavla med sitt namn i ett hjärta som Kevin målat

Memoryspel med prinsessor i 3D

Pärlor, både till halsband och pärlplatta

Pengar av moffa och Helena

Dörrkrokar i form av apor

Och massa annat smått och gott :)


Hon va som sagt supernöjd.

Jag jobbar den här veckan men lovar att försöka hinna kasta in lite bilder här på bloggen :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards