theresehedman

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

Saknat !

Av Therese Hedman - 26 februari 2012 18:44

Som jag saknade alla mina godingar här hemma i går.

Åkte till jobbet, jobbade till 21, sov i Mommo och Moffas övernattningslägenhet och började igen kl 7 i morse !

I går kvälls va det svårt att komma till ro, men somnade till slut :)

Antar att det är de som är grejen med att va förälder. Att man aldrig riktigt kan släppa.

Men dom hade klarat sig alldeles utmärkt här hemma med Patrik såklart.


Kan inte i min vildaste fantasi förstå hur det skulle va att vara utan barnen veckovis, men precis som Emily säger så har man inget val trots att saknaden är outhärdlig.

Barnen behöver ju båda sina föräldrar. Tryggheten i deras liv.

Jag vill aldrig vara utan mina ungar på det viset och anser mig lyckligt lottad som slipper.

Jag har inte skaffat barn för att va utan dom   


Patrik o ungarna hämtade mig i stan och vi passade på att gå en promenad vid havet och sen vidare till Maxi för lite handel.


Nu har jag betalat alla räkningar och i morrn kommer min första lön , tjohoooooo !!!! =)

Min första lön på..... 8 år !!!


Näpp...nu vill barnen i säng och Patrik ska till gymmet med Adde !!


Wilma höst 2011



 

Ebba höst 2011



 

Tyra höst 2011



   

Emil höst 2011



Ebba Januari 2011



 

Wilma



 

Liten dagis-Emil



 

Emil och Wilma



   

Liten Tyra :)


Emil Jonathan och AIK :)



 

Wilma juli 2011



 

Tyra Juli 2011



 

Skräckslagen mamma och Ebba juli 2011



 

Tyra juli 2011



 

Barnen hos Pappa och Helena



 

Emil juli 2011



   

Galen Ebba :) Juli 2011



 
 
Ingen bild

Emily

27 februari 2012 11:10

Ja de är ju så.. Jag har inget val. Sebbe behvöver ju sin far med. Ska väl egentligen vara glad att han har en pappa som vill ha honom och bryr sig. För det finns ju den varianten med. Både pappor och mammor som inte vill veta av sina barn och tycker det är bättre utan dom. Som du skriver, man skaffar inte barn för att vara utan dom. När sebbe är här så tycker jag att jag tar till vara på varje sekund så gott de går.
Fina härliga bilder på dina barn. Tänk att de varit så små :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards