theresehedman

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

De bidde ingen cup...

Av Therese Hedman - 2 januari 2012 16:30

.... inte för Emil iallafall och han är så ledsen så ledsen.

Hans hosta låter ännu bedrövlig, särskilt nattetid.

Fick en läkartid till stan idag. Ingen lunginflammation (tack o lov), men dom avrådde från all fysisk träning tills han är bättre.

Men eftersom Emil själv inte kan avgöra vad som är bäst för honom o hans hälsa så måste jag o Patrik som vuxna träda in och fatta rätt beslut hur mycket jag än skulle vilja att han åkte.


Han sover inte på nätterna för hostan, och även om han o Patrik skulle följt med för att heja så hade det ändå blivit synd om dom stackarna (sebbe och Andreas) som skulle dela hotellrum med honom :(


Han får snällt vila sig den här veckan och hoppas att han är fit for fight igen på Lördag när det är Geab-cup här i slite.

Troligtvis kommer det en annan resa till fastlandet i Februari.


Nu ska det börjas med mat !

 
 
Ingen bild

Mell

2 januari 2012 17:36

Stackare :-( Vi kommer sakna honom. Hälsa så mycket ifrån mig och Gustav, att han ska krya på sig.
Det kommer inte bara en cup till....utan flera stycken :-) Huvudsaken är att han blir frisk.

Therese Hedman

2 januari 2012 17:46

Ja det känns jättetråkigt, men ibland måste man ta tråkiga beslut trots att det svider. Vi hoppas han är på hugget igen till Geab Cup :)

Lycka till där uppe, och du...Heja massor från mig !! Vi håller alla tummar o tår här hemma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards