theresehedman

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Söndag !

Av Therese Hedman - 18 december 2011 12:55

Hade förestält mig en lugn och slappig Söndag, men ack så jag misstog mig.

Här snurrar det på som vanligt..om inte mer än vanligt =)

Lite roligt är det faktiskt... att det aldrig blir som man tänkt sig.. ! Känner ni igen fenomenet?! Lustigt va :)


Det började igår kväll med en liten Ebba som vaknade och va ledsen... Värk i öronen :(

Hela natten satt hon i min famn, gråtandes.

Vid halv 7 fick jag nog och väckte Patrik, som lyckligtvis...på nåt konstigt sätt lyckats sova sig igenom hela natten...

Han ringde 1177 och fick tid till prmärvården 9.45

Ordentlig rodnad i båda öronen, men bara alvedon, Ipren och näsdroppar som medicin.

I skrivandets stund är hon dock som vanligt...



Patrik och Adde är och hugger julgran.... men VART är julkänslan?

Den vill helt enkelt inte infinna sig... det är vädrets fel... !

Liiite liiite snö är allt jag begär för att allt ska bli perfekt !


Igår va det ialafall myskväll hos Elin och Therese L

Vi gjorde köttbullar i stora lass, knäck och trillingnöt. Testade även på att göra lakritsknäck efter Patriks önskemål.

Gott som attans, om man gillar turkisk peppar :)

Provade även på att sjunga flerstämmigt...herregud säger jag bara... !

Lyckliga er som inte va där och hörde ;)






Avslutade kvällen med glöggmys <3




Kvart i fem åker Emil och Patrk till stan.

Graip U10 spelar match i Visby Ishall, men eftersom Emil vart , och fortfarande är hostig så får han avstå och ingå i hejarklacken :)







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards