theresehedman

Direktlänk till inlägg 21 november 2011

Vilken helg !

Av Therese Hedman - 21 november 2011 08:33

Det har gått i ett i helgen !

Inte en endaste lugn stund :)

I fredags jobbade Patrik halv dag och när han kom hem så stack jag Emily och Elin till stan för handel


Vi besökte nya Prisstopp men tyckte inte de va nån höjdarbutik :/ Hade bra mycket större förväntningar men det va som ÖB.

Efteråt blev det storhandel, lekstugan och Garag1

Och givetvis Mc donalds. Det tog sina timmar, och Holly som va me skötte sig som en stjärna !


I lördaga va det hockeymatch, men eftersom vi blivit bjudna på middag så fick Emil hoppa över den här gången.

Det blev ett antal timmar i Klinte hos Patriks bror med familj med god mat och ungar som lekte ! Härligt !

Varför ses man inte oftare ....


Patrik lämnade av mig hemma vid Emily på väg hem där T2 och Elin väntade.

Det blev en lååång natt med vin, glögg, många bekännelser, tårar och massa skratt såklart...som det alltid blir i sällskap av dessa brudar =) Älskar er massor ! Det är nästan en befriande känsla att veta att man  har vänner som finns där och fångar om man skulle falla.

Som bryr sig i vått och torrt oavsett hur livet ser ut runt omkring med familj vardag och massa måsten !


Halv fem låste jag upp dörren här hemma för att slockna på soffan två sekunder senare..




Sen va det söndag igen... kl 9.30 väckte barnen mig och jag mådde oförskämt bra. Trött, men med barnen hemma så gick resten av dagen av bara farten.

Vid lunch kom Madde Fredrik och Tilly för att fira Ebba.

Fika och prat... jättemysigt att ses !


Resten av kvällen bjöd på slapp i soffan..


Nu är Måndagen här... vi ska snart göra oss i ordning för att gå ner till Emily och Barnen....


over and out. !


 
 
Ingen bild

Emily

21 november 2011 22:16

Ja ni är värda guld allihop!! Älskar er så otroligt! Har aldrig kännt mig så trygg med vänner på det sättet förut <3
Tack för idag! Har varit en helt underbar dag med dig o barnen. Vad hade jag gjort utan er!!! Kramar

 
Ingen bild

Cickie

23 november 2011 11:17

Hej! Känner inte er men följer din blogg. Så underbara barn ni har!! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards