theresehedman

Direktlänk till inlägg 16 november 2011

One piece

Av Therese Hedman - 16 november 2011 09:15

Vilken jävla uppfinningtänkte jag vid första anblick när det blev modernt... såå jäkla fult. När ska man använda en sån liksom ? Istället för morgonrock efter duschen?

MEN även jag är inte dummare än att jag kan ändra mig... =)


Igår köpte Emil som sagt 2 one piece till sig själv, och han ÄLSKAR dom...

Jag kunde inte motstå frestelsen och köpte varsin till Holly Wilma och Ebba...

Dom har knappt klivit ur sina sen dess.


Och jag måste säga att dom är både snygga och mysiga, men framförallt funktionella.

Tänk nu i vintertid.. istället för att ha en massa tröjor som åker upp ur byxorna, man slipper en massa knöl...slipper att snön tar sig in direkt på huden... Nej toppen verkligen !!!


Sen måste jag bara lägga in den här skylten som jag tänkte köpa i går...

Vad ska man ha hund till, när man har ungar ?! =)



 
 
Ingen bild

Jana

16 november 2011 09:36

One piece är jättefint/sött på barn har vart nära att köpa en till Oliver på buzungar då dem har små storlekar! :) men det är inte fint på vuxna!! Jag kan förstå vuxna som myser i dem hemma men inte dem som springer i stan i dem! :) Puss!

Therese Hedman

18 november 2011 09:00

Håller fullständigt med dig där Jana. Jag skulle oxåškunna ha en onepiece..hemma..typ istället för morgonrock.. ! Men inte utanför dörren !
Ungarna älskar dom... särskilt emil !Pusss

 
Ingen bild

Emily

17 november 2011 04:27

Ja jag har också börjat fundera på om jag ska köpa varsin till mina barn med :) Även jag var väldigt anti dom i början men som du skriver, toppen speciellt vintetid :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards