theresehedman

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Idag......

Av Therese Hedman - 15 november 2011 23:30

...har Emil kört slut på sin gamla mamma kan man säga :) och på Elin kan jag tro. Så här ligger jag i sängen med ännu ömmande fötter efter en heeel lååång dag på stan.


Emil har som sagt sålt jultidningar och igår kom hans efterlängtade dator :) Nu väntr vi bara på hans Nintendo 3DS.

Förutom det så hade han några tusen att "bränna" vilket han lyckades väldigt bra med.

Han va hemma från skolan idag eftersom han hade feberkänningar igårkväll och en mycket ond armbåge efter att ha hoppat från gungan igår... så det fick bli en dag istan eftrsom han i förmiddags kände sig fit for fight igen...


Han höll i tömmarna idag och jag och Elin hakade på.

Och jag må säga att han är duktig på att shoppa ...:)



2 onepiece

Nya streetinlines

Inlinesskydd

Inlineshjälm

En datormus

Dataväska

Avlastningsplatta med inbyggd fläkt till datorn

En tjocktröja

En mörkerkikare

2 spel till Nintendo 3ds

3 spel till xbox

ett par mjukisbyxor

En stor platta med handtag som man använder i pulkabacken


Har säkert glömt nåt... Ett par rosa skor ville han ha oxå men det hittade vi tyvärr inga :)


Det har vart en toppendag...å härligt att bara få rå om Emil <3


Givetvis kunde jag inte låta bli att köpa varsin Onepiece till tjejerna oxå :)




Nu ska jag sova... I morrn ska emil få sin vaccination, han är sådär lagom glad över det :/


 
 
malin

malin

16 november 2011 07:37

åh va härligtmed en sån dag, bara få rå om och handla gärnet:) ska fan köpa en one pice till min ungar också :) va dom mycket dyra?

http://malinhejdenberg.wordpress.com

Therese Hedman

16 november 2011 07:57

Emils med stjärnor kostade 399:- och den andra han köpte kostade 299:-
Tjejernas kostade 199 :-
Helt ok pris !

 
Yvonne

Yvonne

19 november 2011 23:35

Hej.

Vart har du köpt dessa onepiece??

Mvh Yvonne

http://unggammalmamma.blogg.se

Therese Hedman

20 november 2011 12:08

Hej ! Emils ena köpte vi på kappahl och den andra på HM.
399:- resp 299:-
Tjejernas rosa hittade vi på HM för 299:- kr stycke
:))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards