theresehedman

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Slut som Artist !!

Av Therese Hedman - 23 oktober 2011 21:42

Ja, det är precis så jag känner mig nu....


Helgen har försvunnit fortare än jag hunnit blinka...

Patrik har spenderat dagarna två i Närs och hjälpt Anders med deras framsida. Det kommer bli jättefint när det är klart !

Annsofie har sett till så att Patrik och Wilma fått mat i magen, det kallar jag service :) Jag tackar så mycket å deras vägnar.

Idag traskade även jag och dom andra barnen upp. Det blev några trevliga timmar med prat lek och fika ! Så tack för en mysig dag !


Nu till rubriken... Igår fick Ebba för sig att hon inte skulle sova för natten... det resulterade i att när jag efter 3 timmar tröttnat på att hon inte somnat så skrek hon tills hon väckte Tyra.

Som i sin tur resulterade i att Ebba va vaken till 00.30 och Tyra till 00.00


I morse vaknade dom pigga o glada klockan 8 och jag tänkte att dom båda skulle somna som stockar i vagnen på väg till Närs.

Tji fick jag... däremot somnade dom när vi va på väg hem 15.30 så (dumma) jag lät dom sova en kvart...


Så ikväll va det dags igen... Tyra somnade fort... men Ebba... hon skrek sig till söms, totalt ursinnig.

Jag har aldrig vart me om maken... kände inte igen henne... men nu sover hon äntligen, och dom andra oxå....

Jag är heeeelt slut av konflikten... !

För andra kanske det låter som en piece of cake, men jag är inte van att ta sånna här konflikter med barnen.. det har aldrig tidigare varit problem med läggning och sovning... kanske är det bara att jag vänjer mig... kanske är detta bara början.


Vi får se hur det går i morgon helt enkelt !!

 
 
Ingen bild

fårösundsbo

24 oktober 2011 22:32

Lycka till! Jag hade de med numero 1 i flera år dock ej hysteriska utbrott så där kom jag lätt undan men pigg som en mört o satt o prata o bubbla nätterna igenom. Vi bodde tyvärr lite smått så kunde inte stänga en dörr t ex. Nu är han 21 och haha svårare att få upp när han väl är hemma.
Kan inte låta bli att skriva. Dina ögon må gå i kors just nu. O du kanske rycker eller sliter ditt hår mentalt. Mina ungar är på väg ut uch va tomt. Jag är ju bara 41 men va de rusar iväg. Min minsta skall söka gymnasium till hösten o hon vill ev till Donner. Gaah jag o gubben själva nya tider i livet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards