theresehedman

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2011

En dag...

Av Therese Hedman - 12 oktober 2011 17:38

i samtalens tecken :) och städningens...

Har städat tjejernas rum, vikt all tvätt, skurat alla golv...hunnit slappa på soffan och glömde nästan bort lunchen :)


Ringde BUP i fm, fick prata med en helt fantastisk kurator. Berättade om Wilma, hennes mardrömmar..huvudvärk...

Och det beslutades om ett bedömmningssamtal med wilma och oss föräldrar... skönt att bollen är i rullning...


Sen va det utvecklingssamtal med dagis. Det gick oxå bra och jag kände att jag fick allting sagt som jag grubblat på.

Kommunikation är bland anant en bit som jag tycker fungerar mindre bra...även om det blivit bättre.

Likadant kontinutet, känns som att alla kör sitt eget race beroende på vem som jobbar just den morgonen när man lämnar.

Men det är min uppfattning och jag berättade om hur jag kände....och fick respon på det.

Ärlighet är oxå viktig bit, från båda håll...



Nu är maten intagen, Patrik jobbade över men kom hem lagom till mat......

Ikväll är det GREYS ANATOMY på Tv.. men Patrik har bokat tvättid så jag får väl springa i reklampausen :/ eller så kanske jag ska låta honom springa för en gångs skull ?! ;)


Over and out......

 
 
Ingen bild

Sofia Gardelin

12 oktober 2011 21:37

Härligt att bollen är i rullning. Skönt att kunna få lite stöd i sina tankar och beslut. Vet hur det känns vi ska göra samma sak för F i morgon. Vi behöver stöd här efter min mammas bortgång i sommras. F kan inte riktigt handskas med det. Det blir väldigt tufft för oss alla lite då och då.
Stor kram till dig. / Sofia

Therese Hedman

12 oktober 2011 22:05

Å Sofia. Jag tänker på er så ofta ! Lilla F... det är alltid svårt med känslor som inte kan förklaras eller sättas ord på. Förstår att det givetvis påverkar hela familjen. Många många kramar till er

 
Ingen bild

Carola

13 oktober 2011 07:00

Alla mammor borde va som du! Våga säga vad man tycker och tänker för sina barns bästa. Heja dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards