theresehedman

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Hockeyskolan 2011

Av Therese Hedman - 31 juli 2011 21:19

har vart stort för Emil, tufft och jobbigt, men emil har haft såå kul och bär med sig många nya erfarenheter.


Vi har försökt spendera så mycket tid vi kunnat i hallen och Patrik som vart där mest har sett stora framsteg.

Som jag skrivit i bloggen tidigare så har AIK varit där och självaste Victor Fasth, vilket nog va höjdpunkten för många ungar.


I fredagskvälls tog Elin Tyra och Ebba så jag Patrik Emil och Wilma kunde åka ner i hallen o se AIK spela mot VisbyRoma...Tack bästaste Elin<3

De va en häftig upplevelse !


I fredagskvälls när vi kom hem hade Emil feber, så han fick avstå sista internmatchen på Lördagen, men vi åkte ändå ner för att vara med på avslutningen.


Först idag har vi återhämtat oss ordentligt.

I morrn är det Måndag, Patriks semester är slut och vardagen träder åter in i vårt liv. En smula vemodigt men det ska samtidigt bli skönt.



                         


Detta fick Emil under avslutningen. En skiva där målvaktstränaren Stefan, som tränat bla Victor fasth, filmat barnen under träningen. Signerad av Victor och Markus.

Ett fotografi på Victor, Jonathan Emil och Marcus, oxå signerat..och sist men inte minst ett Idolkort som Victor signerat :) Behöver jag säga att Emil blev överlycklig :)???



Målvaktsträning med Stefan



Knattegruppen vecka 30. Vilka kämpar... allihopa !



Tyra överlycklig över att se Emil..




Emil och Stefan...


Grabbarna Grus :))


Några av tränarna. Förutom alla fantastiska barn, så hade den här veckan inte vart genomförbar utan dessa tränare, och några till, som lagt ner massor av tid och helhjärtat engagerat sig för att få allt att fungera... !!


Victor Fasth !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards