theresehedman

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Fixat så svetten rinner...

Av Therese Hedman - 21 juli 2011 20:46

Vaknade 10, fy skäms på oss :)

Åkte med Emily på loppis hos Lina med Co

Gjorde en hel del fynd faktiskt... Ni som känner mig vet att loppis är min passion... jag älskar loppisar...


Sen hem och börja fixa på allvar med Wilmas nya alldeles egna rum... hon fick bara välja dom leksakerna hon leker med, så det blev My little ponys, barbie, dockor med dockkläder och hennes data. Lite porslin oxå. Och så prinsessbordet med glitterpennor o fina målarböcker.

Allt annat åkte ner i kartong.


Som om inte det vore nog så såg Emils rum ut som ett bombnedslag, aldrig tidigare skådat.

Så vi satte igång där oxå... herregud säger jag bara...det va jobbigare än jag trodde.

Men nu har var sak sin plats och emils kommentar : Ååå tack...jag brukar drömma om att mitt rum är så här fint. Tack Tack Tack...


Här kommer lite kort, men dom ger aldrig en rättvis bild av verkligheten tycker jag.. så är ni nyfikna så får ni komma hit.. båda två visar stolt upp sina rum vill jag lova :)


I morrn tar vi i tu med Ebba och Tyras rum... och förådet...


         


 
 
Terese

Terese

22 juli 2011 09:17

Shit vad bra...Inte så konstigt att dom blir glada!!

http://berglundsjoqvist.blogg.se

 
Ingen bild

Emily

22 juli 2011 11:52

Det blev ju jättebra :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards