theresehedman

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Nattliga bestyr....

Av Therese Hedman - 9 juni 2011 09:34

Tyra har vart på äventyr i natt...eller hon skulle nog gärna velat om hon fick..

Knöl o bök och ont i benen efter vaccinationen.

Pigg som en mört vid halv ett... då är man ju lagom pigg...men va gör man inte ?!


Idag mår hon bättre, solen skiner, barnen är lämnade på dagis och i em blir det utv.samtal för Wilma.


Just det, har köpt Hollys vagn oxå... den vinröda Emmaljunga scootern.

Elin ville ha 250, men vi slutade på 300 :)

Det är sjukt vad vagnar sjunker i andrahandsvärde... även om Hollys vagn hade sina skavanker, liksom Ebbas, så är det viktigaste att dom är funktionsdugiga.

Snart är det dax att sälja Tyras liggvagn.... men mer än en 500 lär vi inte få ut.


Vi tar me båda vagnarna till Öland... tror det kommer behövas för små trötta ben...


Ikväll ska vi lämna in bilen... Hoppas på att få AC:n fixad...eller påfylld... så några tusen fattigare lär vi va i morgonkväll...


Nu då ??? Fan va jag vill börja fixa i Wilmas rum... vi får sikta in oss på helgen...kanske kan jag få med mig elin in o handla lite färg och spackel på Lördag ??




 
 
Ingen bild

Elin

9 juni 2011 10:51

De ska vi nog kunna lösa hörredu, påminn mig om att jag måste köp en kaffebryggare på rusta med:)

Therese Hedman

9 juni 2011 10:58

Vi måste oxå köpa en kaffebryggare, vår kanna har ju en osynlig spricka nånstans....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards