theresehedman

Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Friends Forever ?

Av Therese Hedman - 5 juni 2011 10:30

Emil och Jonathan, underbara ungar...som i slutändan alltid håller ihop i vått och torrt...

Jonathan är som en familjemedlem och han och Emil är bästa vänner... och har vart det sen emil va runt 1 år, och jonathan va 6 månader...

Dom ses varje dag i skolan och varannan vecka så  praktiskt taget bor dom hos varandra om möjlighet ges...

Nej nej nej, jag ska inte försköna nån sanning... visst bråkar dom, tjafsar o gnabbar  men det är tack o lov ganska ovanligt..

Visst hittar dom på bus och pojkstreck, kissar bakom kullar och busringer på dörrar... men dom är ju barn...är det inte härligt så säg.. ??

´

Tänk att kunna säga när man är vuxen att man är vänner för livet, att man varit vänner från det att man va bebis... att man känner varandra utan och innan, och har gemensamma minnen från dagis och barndomen...

Jag hoppas att det kommer va så.. sen vet man aldrig vad som hönder på vägen...


På dagis, när barnen va runt 4 år så ropade jonathan från toaletten att han hade bajsat klart... När Nette kommer in för att torka så står Emil där och Nette frågar "ska du oxå bajsa Emil ?" Nrj svarar Emil, jag bara luktar....haha


               



 
 
Ida

Ida

5 juni 2011 12:55

Haha! Ja om jag ändå vore så duktig! Suck :(

Fina dom är grabbarna :)

http://idamariass.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards