theresehedman

Direktlänk till inlägg 26 maj 2011

Vilken dag :/

Av Therese Hedman - 26 maj 2011 15:22

Vaknade med huvudvärk i morse, som tur va så hade barnen vaknat på rätt sida och morgonrutinerna gick smidigt.

Tog alvedon när jag kände att det började flimmra för ögonen.

Efter lämning va huvudvärken ett faktum, migränen va inte långt borta o Tyra somnade snällt i vagnen.


Jag la mig på soffan o hann precis somna när det ringde på dörren. De va Gotlandshem som skulle kolla nåt i proppskåpet. La mig igen, somnade och sob 20 minuter sen vaknade Tyra :/

Huvudvärken hade tack o lov gett med sig men en punkt i pannan värkte så fort jag vred på ögonen eller rörde huvudet.


Hämtade tjejerna och har spenderat eftermiddagen på Elins framsida. Då får dom lite annat att tänka på än att klänga på mig.


Nu är vi hemma o jag har börjat med maten. Patrik jobbar i Bursvik i dag så man kan säga att han har en liten bit att köra.

Mitt i korvstekningen fick jag kramp i mellangärdet, så där ssom jag brukar få... illamående, och följder på det...

Elin kom hit som ett skott men tack o lov gick det över fort...


Nu kan jag bara hoppas att kvällen blir bättre... fast jag ska ta tag i räkningarna, så jag är tveksam !


I morrn är det Fredag, hoppas på en toppendag !!

 
 
malin

malin

26 maj 2011 19:37

usch Therese. hu så jobbigt me ont här och där :( ingen bra dag :( hoppas du får en bättre kväll och bättre dag i morgon! kramar

http://malinhejdenberg.wordpress.com

 
Ingen bild

kickan

27 maj 2011 08:18

Migrän måste va ett djävelenspåfund!!!
Hatar skiten,man blir ju seg i skallen flera dagar efter..Skönt att syrran finns nära iaf=)
kram

Therese Hedman

27 maj 2011 09:01

Ja, hon är oumbärlig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards