theresehedman

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Bloggar....

Av Therese Hedman - 24 maj 2011 15:13

ja, meningarna går i sär...

Endel tycker att bloggar är skit, att man lämnar ut och blottar hela sitt privatliv...

Endel tycker om bloggar, skriver om livet i stort och smått... läser andras bloggar och accepterar att alla har olika åsikter och bör respekteras för det


ENDEL av Dom som dissar att blogga, läser dock ofta bloggar själva, och stör sig och irriterar sig... Antar att många utvecklat ett beroende, dom bara MÅSTE gå in o läsa för att se om bloggaren skrivit några nya saftiga saker att irritera sig på, och sen snacka om..



Så till DIG : Sluta läs min blogg, sluta leta fel, sluta gnälla, sluta hoppas på att jag ska skriva nåt smaskigt om skola, dagis eller andra världsliga problem och sluta SKVALLRA...detta är inte första gången, och jag är inte dummare än att jag fattar... ! Din fasad och attityd säger mycket om ditt inre, du är INTE bättre än alla andra.. Skaffa dig ett meningsfullt liv som du trivs med  !

Du slösar bara onödig energi och vinner ingens sympati genom att snacka...! Du framstår mest bara som...patetisk...! Det är DIG det snackas om.sen och du skriver inte ens blogg !


Jag skriver visst om dagis ibland, både positivt och negativt.. MEN jag sitter inte o kastar skit, jag skriver av mig..för allt som skrivs, har jag berättat och uttryckt till personal INNAN  det skrivs.


Vad det gäller skolan så är jag mycket nöjd, och har alltid vart... jag skriver ibland om situationer som uppstår i skolan där Emil vart inblandad, som tex förra veckan... So What ??..jag kastade inte skit på något, någon eller skolan..

Jag beskrev konflikten som uppkommit. Den löste sig, utan inblandning av fröknar, den här gången !

Och hade jag behövt ta det med personalen, så hade jag  blivit bemött på det bästa sätt. Jag känner stort förtroende för skolan. Man kan inte alltid va överens men i mina ögon så är skolan alltid beredd att gå halva vägen, eller göra det bästa i en situation.

Jag vet att andra har andra åsikter kring skolan, men så här känner jag, just nu !!


MIN BLOGG, MINA ÅSIKTER... glöm förfan inte det !!


Tack för mig, ni som orkade läsa hela vägen ner ;)

 
 
Ingen bild

en som älskar din blogg!

24 maj 2011 16:03

Tycker att de e så jävla (ursäkta språket) irriterande att du som bloggar ska behöva förklara dig gång på gång vafan e de för fel på folk! Jag älskar din blogg för den är "riktig" handlar om de riktiga livet inte nån fasad o i de riktiga livet uppstår konflikter och olika åsikter o de får folk fan ta. Ville egentligen bara säga att stå på dig, du e kanon, diggar dig massor!

Therese Hedman

24 maj 2011 21:27

Tack ! Vad glad jag blir, du peppar mig ordentligt.
Ja livet är fullt av konflikter, och jag delar med mig av alla ! Att va småbarnsmamma är ingen dans på rosor, som vissa vill utmåla det som.. men bara för det så älskar jag inte mina barn mindre än någon annan mamma..
Jag ifrågasätter aldrig personalens kompetens på dagis eller skola, mer deras handlande i olika situationer.
Ja, det blir oftast ett försvarstal i sånna här situationer, och jag vet inte riktigt vart jag vill komma...mer försöka tala om att med ärlighet kommer man längst...man kommer ingen vart med att läsa bloggar, irritera sig och gå runt o snacka skit..
Det här är vårt liv, take it or leave it =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards