theresehedman

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Käraste bröder systrar o vänner....

Av Therese Hedman - 7 april 2011 19:03

Här kommer nåt ni inte hört om på länge....

Wanna know a secret ???



Hann Ebba bli frisk ?

Svar: ja en och en halv dag...


Är Ebba sjuk igen ?

Svar: ja, vaknade med feber i morse..


Är jag förvånad ?

Svar : NEEEEEJ !!


Är NI förvånade ?





 
 
Ingen bild

malin

7 april 2011 19:52

svar Nej ;)

 
Elin

Elin

7 april 2011 20:39

men va i helvete!!? vafaaan?!!! det är ju HELT sinnessjukt!! nu fick jag dessutom dåligt samvete för att holly skulle va ledig så att jag inte kunde hjälpa dig (ta wilma till dagis) haha... sjukt men sant

http://thestyleismine.wordpress.com

 
Ingen bild

Madde

8 april 2011 00:14

Nope inte förvånad.. Stackars Ebba.

 
Ingen bild

kickan

8 april 2011 09:26

Hu,finns det inget slut på erat elände?Stackars små fisar...

Therese Hedman

8 april 2011 10:32

Ja, hu ja.... om man ändå anade slutet...då skulle det va lättare att härda ut... :/
Vart har du dina barn på förskola/skola? Har ni det bättre med sjukdomar där ?

 
Ingen bild

kickan

8 april 2011 15:23

Mina går här i Havdhem..Hade ju svininfluensa där i fjol,inte kul..
Vaccinerade inte mina men de har klarat sig..I år har det varit mkt kräksjuka och envisa förkylningar(stans huvudvärk,hosta o hög feber)
Vi kom till arlanda efter en vecka i tunisien i November,skulle sitta i bilen till nynäs o då börjar grabben spy som en spruta!!!Inte kul alls..
Men sen har det varit lugnt..peppar peppar=)

Therese Hedman

8 april 2011 16:00

Åååå svininfluensan... det alla fruktade mest. Jag vaccinerade mina, o än så länge har jag inte märkt några negativa effekter trots att man blir rakt mörkrädd av vad som skrivs.
Alla pratade om ansvarslösa föräldrar som inte vaccinerar, men jag tycker att det måste va upp till var och en. Man gör det man tror är bäst för sina barn.

Kräksjuka har vi me haft, det har hållt på sen i oktober, vill inte ge med sig... men att ungarna ska börja spy när man är på väg på semester är ju en mardröm :/ Hoppas resan blev toppen ändå... :)

 
Ingen bild

kickan

8 april 2011 16:42

Ja det va ett sånt liv om rätt o fel ett tag så man visste varken ut eller in..Men det kändes bäst för mej just då att inte göra det..
Tror man jagade upp sig så mkt i onödan och alla skriverier om effekter vet jag inte va man ska tro om.
Han spydde precis när vi kom tillbaka från Tunisien så det va lugnt,men inget land jag rekommenderar dock,inte med barn iaf=)
Apropå inget alls så gick du i samma klass som min kusin på säve och om jag inte minns fel så var/är du kompis med anna N va?Tror minsann vi träffats=)

Therese Hedman

8 april 2011 16:51

Ja, det är alltid en massa skrämselpropagande kring sånt där.. men jag kan säga att det funkade på mig iaf :/

Ja, jag gick barn o fritid med Anna N :) Vi har inte så mycket kontakt längre, tyvärr... men vi umgicks flitigt under tiden på gymnasiet :)

Hmmm.. spännande.. när skulle vi ha träffats?

Har du gått i skola på hemse ? isåfall vet du säkert vem min Patrik är oxå?
Gotland är bra litet ändå :) haha

 
Ingen bild

kickan

8 april 2011 22:35

nej jag gick i fåröösund,är från norr.min kusin sanna gick nog i din klass oxå på säve...Vi har träffats på säve,brukade hänga med anna n och elsa bla..
ja inte är det stort inte,läste ofta när du skrev om lilla williams sjukdom..
Men först nu som jag kommenterar=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards