theresehedman

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Rubrik saknas

Av Therese Hedman - 6 april 2011 12:29

Om jag kunde beskriva saknaden efter William så skulle jag kunna skriva en hel novell...

Om jag kunde baskriva känslan av att inte ha honom här, så hade det kanske lättat mitt hjärta en liten stund....

Men känslorna är svåra att beskriva, svåra att ta på, och svåra att leva med...


Idag, för 6 år sen...


Det närmar sig slutet

2006-04-06 22:33

"för det allra vackratse vi har... ett av våra barn... lilla william, lilla älskade solstråle. Beskedet vi fick idag, skär igenom kroppen o ångesten vi känner kommer inte ut nånstans... vill hjälpa dig, vill göra dig frisk.


Just nu känns det som att det enda som du lever på är Kärlek o luft, o vi älskar dig så innerligt obeskrivligt mycket... det finns inget vi inte skulle göra för dig!


Den där förbannade tumören har växt igen o nu finns det inget mer... INGET MER... jag vill inte att de ska va sant, jag vill inte vill inte vill inte! Om alla tårar som jag o patik fällt idag kunde göra dig frisk så skulle du vart frisk för länge sen.... en enorm sorg har tagit plats i våra hjärtan. Att veta att man kommer förlora sitt barn, en smärta som äter upp en innifrån o ut, lånsamt lånsamt...

Hjälp!"



Det är än idag, lika ofattbart som då svårt att förstå... 6 år är ingen tid... det känns fortfarande som igår...


Grattis på Nansdagen WILLIAM

Älskar dig    

 
 
elin

elin

6 april 2011 12:55

herregud, t'nk att det ännu kan göra så ont, att det ännu kan kännas så overkligt när man tänker tillbaka, ofattbart.... älskar William och hela din familj såååååååå otroligt otroligt mycket!!!!!!!!!!!

http://thestyleismine.wordpress.com

 
Ingen bild

Emily

6 april 2011 13:11

Grattis till din fina kille på hans namnsdag.
Kramar i massor!! <3<3<3<3<3

 
terese

terese

6 april 2011 13:20

massor av kramar till er!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.nattstad.se/memyselfandcasp

 
malin

malin

6 april 2011 14:45

jag förstår va du menar med att du inte kan beskriva.. hu blir så ledsen av att läsa..
men 6 år.. fattar inte att det redan är 6 år sedan.. 6 jobbiga år för er.. vet inte riktigt va ja ska skriva Therese, har så mycket ja vill skriva men får inte fram dom i ord. Dessa dagar är jobbiga. Och finns här för er,
hu.. känns riktigt fjuttigt att skriva så här men vet inte riktigt vad ja ska skriva :(
stor kram till er!! <3

http://www.malinlillstrumpa.blogg.se

 
Ingen bild

Elisabet Roslund

6 april 2011 18:55

Du finns alltid i mina tankar William......
Grattis på din namnsdag.
Jag är säker på att du har det bra på den fina plats du är på idag. Jag vet att Mattias tar hand om dig.
Vi har ingen brådska för jag vet att ni klarar er bra tills vi ses igen.
Kram/Elisabet

Therese Hedman

6 april 2011 19:12

Jag vet oxå att dom har det bra.... dom är ett bra team :)
Jag längtar tills vi träffar våra älskade ungar igen, men som du skriver... vi har ingenbrådska.
Va rädda om er ! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards