theresehedman

Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Jag må va galen....

Av Therese Hedman - 3 april 2011 18:13

..... knäpp och alldeles tokig i mångas ögon... men jag gillar det =) Alltså inte att va knäpp o galen.... ...


Idag har vart en full dag... först kom Mamma o Bempa i förmiddags, tätt förljda av Elin Adde o Holly...

Emil fick hit en kompis... och när Elin o Adde gick hem så stannade Holly kvar för att leka...


Stunden senare fick vi oväntat besök av Emily Staffan, Hampus och Edvin...

När dom gått va de lagom att börja med kvällsmat...

Ikväll blev vi 8 till maten... Fullt bord med andra ord... men... jag gillar det... o det hade fått plats för några till om de vart så =)

Men vet ni... jag gillar det... vi gillar det... att ha folk omkring oss...

Galet, konstigt, märkligt... utröttande ?


Ja, kanske för den ovane... men stim o stoj och skrikiga ungar bekommer inte oss... en mer eller mindre ;)


Lika bra att jag vänjer mig dessutom, för sen när ungarna blir större o alla kommer hem med kompisar så är det lika bra att va inställd på att de flesta tänker stanna o käka kvällsmat...


Hur som haver, jag gillar att folk, liv o rörelse runt mig.... aaaa de gör jag faktiskt.. =)




 
 
Ingen bild

Emily

3 april 2011 20:02

Härligt!! Så ska de vara. Jag gillar också mycket folk o rörelse.. men inte ofta vi får besök hit :( Kanske blir mer sen när jag är mammaledig.. :))

Therese Hedman

3 april 2011 20:22

ja visst ska det va liv o rörelse, det ska märkas att man lever :) haha...
Som elin kommenterade så är det ju lite så när du pluggar, man vill liksom inte "störa"... men det blir säkert lättare o mer nu när sommaren kommer o sen när du ska va mammaledig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards