theresehedman

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

EFTERLYSNING : friska barn

Av Therese Hedman - 28 mars 2011 08:14

Har jag sagt det förut ?, att jag är trött på sjuka barn... eller inte på barnen såklart, men att dom aldrig får va friska ?


Tyra är inte ett dugg bättre i sin andning, snabbandad o rosslig som få. Men jag tror hon är feberfri...

Ebba däremot hade feber inatt igen...


Wilma är sjukt rastlös... kanske Holly ät leksugen idag ????


ja, va ska man säga, med risk för att bli tjatig...


I dag är Patrik hemma, vi har båda sovit dåligt i helgen o att ha hand om alla sjuka barn själv längre, blev ohållbart...

Jag började känna mig sjuk igår... men det kan lika gärna va mitt trötta huvud som spelar mig ett spratt i form av huvudvärk, frossa, svettningar osv

Tyra är boende i någons famn, sovandes, gråtandes, hostandes...


fyfan vilka tråkiga inlägg de varit på sistone, men jag skriver ju om vår vardag... och de här är vår vardag... VERKLIGHETEN !


Just nu ser allt bara mörkt ut, känns som att ingen är på bättringsvägen..

 
 
terese

terese

28 mars 2011 11:16

jag hoppas verkligen att dom blir bättre snart... och du är så jävla stark som klarar ut det... jag hade nog ringt mamma!! massor av kramar till er!!!

http://www.nattstad.se/memyselfandcasp

 
Ingen bild

Elisabet Roslund

28 mars 2011 13:00

Stackare, hela familjen. naturligtvis alla sjuklingarna men också ni föräldrar som ska ta hand om alla, vara tillhands hela tiden. Dessutom med en oro som finns när barnen är sjuka. Önskar jag kunde sprungit in och funnits hos er en stund. En liten stund kan behövas då man bara kan vara för sig själv, vila en stund och hämta nya krafter.
Krya på er snabbt så ni kommer igen och är i den friska vardagen.
Kram från ett soligt Malmö/Elisabet

Therese Hedman

28 mars 2011 19:37

Tack söööta elisabet. Tänker på dig o familjen OFTA ! o på mattias o william !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards