theresehedman

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Semester i sommar...

Av Therese Hedman - 22 mars 2011 23:15

Wilma har feber igen... efter en nästan feberfri eftermiddag så dök febern upp ikväll igen som ett brev på posten... det får nog bli ledigt resten av veckan för henne..


T2 har vart här idag och vi har haft n mysig dag med lite utevistelse, kaffe, fika, lunch och bara tagit det lugnt ! Tack för idag !!!


Har suttit hela kvällen o pratat om semester i sommar... vi är båda sugna på att åka tillbaka till Öland, där vi va med delar av Maffian 2009 (?)


Ungarna älskade det o Wilma pratar än idag om djurparken... det va en mysig resa..

Boende finns det gått om, men lite mysigt skulle de va att åka tillbaka till samma camping.. jag tyckte den va perfekt..

Stranden nästan runt husknuten, nära till centrum och djurparken...


Hur ska ni semestra i sommar ?????????????????????

Här bodde vi sist...


 Solsund


Eller så ska man prova en helt ny camping... men öland blir det nog... så långt är vi överens... :) kanske stannar vi kvar några dagar hos pappa och Helena efter ett par dagar på Öland.. det hade vart jättemysigt att passa på o träffa dom när man ändå är över...


Bilder har det vart dåligt med på senaste... här kommer några :)


     

 Elin toknjuter i solen :)


   


    Holly Hampus och Wilma käkar grillad korv...


               en liten del av vår storhandel i Fredags :)


   



         



 
 
Ingen bild

kickan

23 mars 2011 07:17

semester tar vi på vintern,flyr kylan och drar till mexico..Men Öland är toppen!

Therese Hedman

23 mars 2011 08:11

åå, viken lyx :)

 
Ingen bild

kickan

23 mars 2011 13:44

Håller tummarna för att Mexico är kanon..mkt pengar som ligger på spel..fan att det är så dyyyrt att resa..

Therese Hedman

23 mars 2011 15:36

A, mssor av pengar kan jag tänka mig, men säkert oxå ett minne för livet...
Jag är ju ingen direkt tjusare av värmen, så mexico lockar inte mig...
Men en utlandsresa vet jag aldrig om vi kommer ha råd me... :/

Vi får nog nöja oss med Öland...med hela familjen hamnar man ändå runt 10000 kronors klassen... fan de edyrt o resa :/

 
Ingen bild

kickan

23 mars 2011 19:23

Jo jag förstår det,har bara 2 barn o det blir snor dyrt iaf..Men Sverige är inte heller billigt att resa i!
Jo visst blir det ett minne för livet,helt klart..Men ett dyrt sådant=)

Therese Hedman

23 mars 2011 20:50

Hoppas det blir en underbar resa =) Nej absolut, sverige är inte alls billigt att resa i. Bara båten från gotland går loss på minst en 1000 lapp o boende runt 3000 (budgetalternativ)... o samtidigt så vill man inte behöva snåla när man väl ger sig iväg...
Som sagt.. hoppas ni får en underbar resa !!

 
Emily

Emily

23 mars 2011 22:27

Vi har pratat här hemma om semester och Öland känns lockande. Det var en underbar uplevelse som jag tyvärr inte fick dela med staffan och edvin. Vill åka dit med hela familjen och få göra allt roligt igen :)

http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

Therese Hedman

23 mars 2011 23:01

A, öland va verkligen en härlig upplevelse, framförallt för ungarna...
Men de e väl bara å haka på?

Kul för Emil oxå, att ha sebastian.. vi tänkte åka v.28 Mån-Tor, med eventuellt stopp hos pappa efter...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards