theresehedman

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Det snurrar......

Av Therese Hedman - 17 mars 2011 20:21

I Ebbas huvud.

Vissa stunder ikväll har hon inte velat gå... det snurrar säger hon o så viftar hon med armen. Tittar på golvet precis som att hon försöker fokusera blicken...


Hon har vart extra gnällig o ledsen och i bakhuvudet har hon en jättestor bula, som jag undrar när hon fått ?

Hon åt ingen kvällsmat och ville inte ligga ner på kudden när hon skulle sova, för det snurrade :/

Tillslut somnade hon dock.

När jag tänker på hur dagen vart så tycker jag hon varit som vanligt, förutom när vi skulle byta blöja på kyrkis.

När jag lagt upp henne på skötbordet så klamrar hon sig krampaktigt fast vid kanterna och tittar sig skräckslaget runt...

Säger "läskigt", men så försäkrade hon sig "ebba ramlar inte ner"....

Undrar om hon kände sig snurrig redan då?


mjo, det är ju inte utan att man blir lite orolig såklart ! Vi får se hur det blir i morgon...


Jag hade huvudvärk tidigare ikväll, och denär inte bättre nu kan jag säga. Blir nog en varm dusch och sen på huve i säng...

 
 
Lina

Lina

17 mars 2011 20:33

Du får ringa till dagis imorgon o höra om de har hänt nåt där idag me lilla Ebba. De där låter inte alls bra att de snurrar. Hoppas att de blir bättre

http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards