theresehedman

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

******* Bilder från cupen i stockholm*******

Av Therese Hedman - 14 mars 2011 19:29

Yes, nu har jag gått igenom alla bilder o filmer.. och även fast jag va där LIVE så sitter jag här spänd o nervös när jag kollar på filmerna , haha

Ardenalinet flödade på läktaren o vi praktiskt taget hoppade när Graip gjorde mål.

Min röst är inte återställd för fem öre, och Tyra har tittat snett på mig hela dagen så fort jag öppnat munnen :)


Några bilder först da´=) Jag har valt att lägga ut biler främst på Emil och sebastian eftersom jag inte vet vad de andra föräldrarna har för policy när det gäller bilder på deras barns ansikten på nätet.


Avslutar inlägget med en filmsnutt =)


   

En spänd Emil på Fredag eftersmiddag i väntan på vår skjuts till båten 0)


Hotellrummet, med två övertrötta barn


 

Min hotellfrukost kl 06.30 jag blir hungrig bara jag ser på bilden =)


  

Laddad sebastian


  Lite pepptalk innan match

   

Redo på läktaren



   

Emily vrålade o hejade som aldrig förr 0)


  Våran Målis han är bäst, han gör livet till en fest EMIL EMIL EMIL =)



  

In action



   

    GLÄDJE !!!!



     Sebbe på jakt efter pucken...



Efter sista matchen på söndag eftermiddag blev det Heron City o spelhallen... det uppskattades mycket av ungarna

          


Jag har skrivit det förut men det kan inte skrivas för många gånger, att helgen har vart TOPPEN !

Ungarna kom på 2a plats i sin grupp och jag vll lova att glädjen va stor !

Som dom kämpade.. dom andra lagen va tuffa motståndare på många vis.

Detta va en enorm erfarenhet för Graip... dom har växt mycket... massor faktiskt...

Nu lägger vi hockeyn på hyllan en stund även om det är med visst vemod...


Sist men inte minst... en filmsnutt...



 


             

 
 
Ingen bild

Mariell

14 mars 2011 20:49

:-D :-D

Jag blir så glad av att se bilderna och filmen. Dom är så grymma, våra lirare. Vilken kämparglöd och järnvilja. Det är så många känslor man har sett i dom små kropparna i helgen...men den största tycker jag nog har varit glädjen :-D

Ett USB-minne, funkar det ;-)

Kram Mariell

Therese Hedman

14 mars 2011 22:02

Usb- minne funkar alldeles utmärkt...

Ja, vilka ungar vi har... jag är såå stolt, över allihopa...
Så mycket dom utvecklats på bara 2 dagar i stockholm..
Jag vet dock inte hur jag ska lyckas övertyga Patrik om att jag ska åka nästa gång me :/

Hoppas du har ett stort usb-minne :) Det finns 600 bilder från drömstugan cup oxå ;)

 
Ingen bild

Emily

14 mars 2011 20:52

Härliga bilder och en fantastisk filmsnutt. Vilken härlig men nervös helg vi haft.. hahaha.. de måste göras om!!!

Therese Hedman

14 mars 2011 22:06

aaa, nervös.... hua... får hjärtklappning bara jag tänker på¨det =)

 
Ingen bild

Jenny Hallgren

14 mars 2011 21:19

Hördes verkligen att dom hade bästa hejar klacken =)
Duktiga killar =)
Blir så avis när jag ser bilderna i från heron city =) Har varit där en gång när jag var 17 =)

Therese Hedman

14 mars 2011 22:03

Ja, jäklar vad vi hejade å dom... 0)
Men det va v ärt varenda rispa på stämbandet ;)

Heron city va superkul, och dyrt ... synd att vi inte hann se mer än spelhallen, men vi va ju trots allt där för barnens skull =)

 
Elin

Elin

14 mars 2011 22:26

åhhhh.jag blir så jävla stolt så jag kan inte beskriva det med ord!!!!!! Men filmsnutten kunde jag inte se :(

http://thestyleismine.blogg.se

Therese Hedman

15 mars 2011 08:02

Kunde du inte ? va konstigt ...du får prova igen =) puss

 
Ingen bild

Mariell

15 mars 2011 23:05

Jag får ta det i omgångar :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards