theresehedman

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Startat Företag...

Av Therese Hedman - 10 mars 2011 14:26

Japp, de har jag gjort...

För några minuter sen registrerades mitt nya företag... Jag driver företaget hemifrån och kallar det "svid och gnäll AB"

Nej skämt o sido... ungarna har den senaste timmen vart på extremt dåligt humör..


Ebba: som är sjuk, det säger ju sig själv att hon inte är på humör


Tyra: Mammagris nummer två.. ska va i famnen HELA TIDEN... givetvis med sura miner.. sätter man ner henne på golvet så surar hon för det...


Wilma: den lilla primadonnan med mungipor ner till knävecken när hon inte får som hon vill, och givetvis mammagris nummer 2


Emil: Den stora retstickan som kan få alla på dåligt humör SAMTIDIGT. Han faller dock inte under kategorin mammagris... men den största retgrisen kan vi iallafall komma överens om att han är. Det är ju såååå kul att reta sina småsyskon..


Sånna här stunder får mig att längta ännu mer till i mrogon när BARA JAG OCH EMIL ska åka iväg på en hockeyhelg, bara han o jag... utan svid gnäll och trots...


Patrik ska under 2 dagar få uppleva verkligheten ;) 24 timmar om dygnet... så som jag upplevt den i 8 år...


Oh yes, visst älskar jag mina skitungar, mer än allt... men det fattade ni väl antar jag...

Men med risk för missförstånd så är det lika bra att skriva det för dom som inte kan tänka så långt själva ;)

 
 
Ingen bild

Mariell

10 mars 2011 19:10

Ja du...vad ska man säga...dom är ju söta när dom sover ;-)

Nä, skämt o sido..
Här hemma har jag oxå en retsticka, saken e den att han har inga syskon att reta, så gissa vem det går ut över...det e ju tur att man nästan alltid kan ta det med ro :-) Men ack att han vet villka knappar han ska trycka på ibland...

Kramiz

Therese Hedman

10 mars 2011 21:36

Fan va kul att du börjat komenterat min blogg mariell :)
Jag kan behöva lite pepp-talk ibland..=)

 
Terese

Terese

11 mars 2011 07:44

Man får tycka så ibland! Men det är väl det som kallas syskonkärlek när man bråkar och retar sina syskon :)

Hoppas ni får det sjukt rolig i helgen!!

http://berglundsjoqvist.blogg.se

Therese Hedman

11 mars 2011 09:57

J, de e väl så... ibland blir man bara sååååå trött på dom :)

Jag har världens resfeber... ska bli såå jäkla kul men idag har det blandats med lite vemod... jag har ju inte vart borta från mina tjejer mer än när jag legat på BB... kommer bkännas tomt, märkligt....
Men jag ska försöka njuta,, :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards