theresehedman

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Nu är det mycket........

Av Therese Hedman - 22 februari 2011 10:33

Nu är det mycket i planeringskalendern...


Idag är Ebba hemma med mig o Tyra, Vi ska till vc o ha ett uppföljningsmöte ang hennes laktosintolerans, och sen är de 9 månaderskontroll för Tyra.


kvällen bjuder på dans för Wilma o fotbollsträning för Emil inför Krullis cup. Samma tid för båda barnen...patrik som är den enda av oss me körkort får nog klona sig ;)


I morgon på dagen är jag o dricker kaffe på okänd plats o kvällen bjuder på hockeyträning för Emil och föräldramöte på hockeyn för mig..


Torsdag blir en lugn dag, "bara" bandyträning för emil


Fredag, blir oxå en lugn dag. Ptrik jimmie o staffan styr kosan till elvan på kvällen för att kolla in seven streams


Lördag blir det Annas 30-årsfest. Snälla mamma o bempa kommer o tar barnen.

Jag o Patrik ska göra något TILLSAMMANS, själva utan barn. Vet inte när det hände i historien senast !!


Shit vilket tråkigt inlägg... haha


nästa vecka :

Måndag : sportlovscamp hockeyn hela dagen för Emil

Tisdag: sportlovscamp hela dagen för Emil

Onsdag: hockeyträning Emil

Torsdag: krullis cup i solklintshallen för Emil

Fredag: förberedelser för Wilmas kalas

Lördag: WILMA 4 år. Drömstugan cup för emil i ishallen

Söndag: drömstugan cup för emil i ishallen



Efterlysning: 8 armar och ett organiserat sinne TACK

 



 
 
Terese

Terese

22 februari 2011 11:09

Full rulle :)Då kanske jag få hänga vid dig på fredag??

http://berglundsjoqvist.blogg.se

Therese Hedman

22 februari 2011 11:40

jaaadååå, du får jättegärna sitta här o uggla o prata skit ....:)

 
Ingen bild

Terese

22 februari 2011 15:27

Snällt!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards