theresehedman

Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

Fan va du gör mig stolt....

Av Therese Hedman - 19 februari 2011 21:27

Emil, min finaste Emil.

Jag är så otroligt stolt över min son =)

Ja det är jag verkligen... ofta !

  


Idag va ett sånt tillfälle, på hockeyn.. vilken kraft o vilken kamp..

Han är en verklig kämpe i mina ögon.. på så många sätt.


Så mycket han bär i sin ryggsäck.. som format honom och gör honom till den han är..


Så många gånger han vart ledsen, gråtit över att livet inte blev som vi tänkt.


Så många gånger han ifrågasatt varför livet inte blev som vi önskade...


  



Sen reser han sig, går vidare.. Han tror på sig själv, men utan att trampa på andra.

Visst förekommer det konflikter, men jag vill tro i mitt mammahjärta att han inte medvetet vill skada någon.. särskilt dom han håller av.


Sen är han snart 8 år.. han har attityd, han är lat, och han är en riktig retsticka.

Han har ofta knäck i lurarna.

Han är envis och använder ibland ett språk som kanske inte lämpar sig ;)

Men han är MIN....   


       


Han håller av sina vänner på ett sätt jag beundrar, och oroar sig helhjärtat när det hänt dom något.

Han blir ledsen när någon inte blir rättvist behandlad och arg och intar försvarställning när någon är dum mot dom han bryr sig om.


        


Han är full av kärlek, glädje, empati och bus... han är en i laget och han hjälper gärna till...

Han är en sportfåne (ler) och brinner för det som intresserar honom.


Han är inte rädd för att ta för sig eller prova på....

Han bryr sig inte heller så mycket om han gör bort sig, så länge dom som ser hans "misslyckanden" skrattar med honom och inte år honom.

Att bli retad och hånad sårar honom djupt och gör honom riktigt ledsen.


  


Jag tror och hoppas att han alltid kommer kunna stå för det han gjort, både det bra och det dåliga.

Att han kommer kunna lära sig av sina misstag och blicka framåt i livet istället för bakåt.


Jag vet att Williams död alltid kommer påverka honom, både på bra och dåliga sätt... men att han så småningom kommer att känna tacksamhet över att han faktiskt fick äran att va Williams storebror.. DEN BÄSTA STOREBROR man kan ha !


  


  


  



O jag älskar honom så fruktansvärt mycket... och han gör mig så otroligt stolt VARJE DAG !!

 

      



 
 
Ingen bild

Anna

19 februari 2011 22:31

Wow, med ögonen fulla av tårar som straxt kommer rinna över... I can really see why you love HIM!

 
Elin

Elin

19 februari 2011 23:12

shit, lipar som en gris!!!! ja han är verkligen helt jävla underbar!!!!! tänk allt han fått gått igenom och varit med om. ändå är han så otroligt stark och underbar människa!!!! ÄLSKAR HONOM SÅÅÅÅÅÅÅ MYCKET

http://thestyleismine.blogg.se

 
Ida

Ida

19 februari 2011 23:12

Världens finaste Emil <3

http://idamariass.wordpress.com

 
Ingen bild

Emily

19 februari 2011 23:30

Blir helt tårögd när jag läser om Emil. Allt han bär med sig.. hittar inte orden.
Kärlek till er <3

 
Ingen bild

Madde

20 februari 2011 01:26

Finaste, underbaraste, duktigaste Emil:)

 
malin

malin

20 februari 2011 12:44

Fina underbara Emil.. tårari ögonen när ja läser om de fina du skrivit.. <3

http://www.malinlillstrumpa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards