theresehedman

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Prima ballerina

Av Therese Hedman - 13 februari 2011 22:29


Den här ballerinan snurrar tydligen åt olika håll, för olika personer...

Beroende på vilken hjärnhalva man använder mest...


Åt vilket håll snurrar den för dig... med klockan (höger) eller mot klockan (vänster) ???????

 
 
terese

terese

13 februari 2011 22:34

båda,, den byter ju

http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Therese Hedman

13 februari 2011 22:35

va gör den ? vadå flopp... jag satt o tittade på den i minuter aå ögonen nästan gick i kors o den snurrade åt höger hela tiden... :)

 
Eli

Eli

13 februari 2011 23:12

va e nu detta för konstig grej. min snurrar åt vänster..vilken JAG anser är MED klockan:) haha T2, det betyder väl att du e sjukt smart och använder BÅDA hjärnhalvorna lika mycket:)

http://thestyleismine.blogg.se

 
Anna

Anna

14 februari 2011 08:24

För mig snurrar den medurs=)

http://familjenahlvin.blogg.se

 
Emily

Emily

14 februari 2011 09:26

För mig snurrar den åt vänster hela tiden. har suttit o kollat en bra stund nu :)

http://www.ehallgren.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emily

14 februari 2011 18:06

Jag och staffan kollade samtidigt och för staffan snurrade hon åt höger hela tiden medans hon bytte håll för mig 3 ggr. Märkligt :)

 
Ingen bild

Madde

15 februari 2011 13:01

Tror att min hjärna är förvirrad... härom dagen snurrade den åt vänster och i dag höger...konstigt:)

Therese Hedman

15 februari 2011 13:42

hahaha, jag o emil kollade på den samtidigt, för mig snurrade den åt höger hela tiden, och för Emil snurrade den åt vänster men bytte håll ibland... bad honom säga till när den bytte håll... men jag såg aldrig att den bytte när Emil īsa det.. skumt...

 
caroline

caroline

15 februari 2011 13:57

För mig snurrar den åt höger hela tiden.. Knepig ballerina :p Satt och kollade en bra stund när vissa sa att den byter.

http://www.carrro.devote.se

 
Julia

Julia

15 februari 2011 15:14

För mig byter hon håll efter ett tag, om man tittar tillräckligt länge så kan man se när hon ändrar håll, då ser hela hon jätteknasig ut, sen snurrar hon åt andra hållet :P

http://www.pepitaruta.blogg.se

Therese Hedman

15 februari 2011 15:16

jag stirrade på henne i 8 minuter utan att hon bytte håll... jag använder kanske bara min ena hjärnhalva då :)

 
Ingen bild

Anna

15 februari 2011 15:15

Den snurrar åt båda i mina ögon =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards