theresehedman

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

DECEMBER 2010 (5)

Av Therese Hedman - 5 december 2010 23:30

The D

Nyårsafton !!

Japp då va den här... den efterlängtade dagen med god mat och goda vänner....

Jag måste säga att denna vecka när Patrik vart ledig från jobbet har vart underbar. Vi har bara varit tillsammans och njutit, inte gjort nåt särskilt.
Barnen har skämt bort oss med långa sovmorgnar då dom inte vaknat förrens kl 10, sånt är väl underbart !

Men, nu längtar jag tillbaka till vardagen.. rutinerna och det vanliga... =)

Ikväll firar vid med Emilys Elins Annas och ThereseL:s.......... kan det bli annat än bra ?

ÖNSKAR ALLA ETT GOTT NYTT ÅR, för det här blir nog sista inlägget för i år !!!!


ay !!!

so far so good !!!

Upp o studsa i ottan ;) I väg till stan med Anna och Therese L.. handla till nyårsmaten i morgon... mumsigt värre :)

Hem, fika, ska käka nu, ungarna i badet och sen ska jag ner till Emily och förbereda förrätten... himlars så gott det kommer bli...

Nyår i morgon med dom bästa !!!

En stänkare =)

På kvällen igår gick jag hem till Elin, vi skulle träffas allihopa o planera nyår. Det tog sin lilla tid men jag tror att det blev bra tillslut :)
Under tiden jag satt där så fick jag sms av Terese B, ifall vi va sugna på en stänkare, och när dom lockade med Turkisk peppar så kunde jag inte längre motstå.... =)
Så när jag kom  hem så va Terese och Jimmie här.
Vi började spela Kinect Sports... och fyfan vad vi skrattade... det är ju bara för jäkla skoj.. =)

Jag besparar er filmerna ;) men bjuder på några kort....





























Eller va tusan....
Hoppas du inte slår ihjäl mig nu Jimmie :)







TACK FÖR EN KANONKUL KVÄLL !!!!!

Barnvakt för Edvin

Igår va en lugn dag !

Vi va barnvakt för Edvin på dagen när Emily och Staffan passade på att åka till stan med deras stora pojkar !

Tänkte att denna dag skulle bli perfekt för att demolera pepparkakshuset :) och eftersom Holly tjatat om att hon vill va med sen huset byggdes så ringde vi givetvis hi henne... :)























Annandagen

.... då åkte vi till Ardre för mys hos svärmor och svärfar och kusinerna Ellen och Alicia....
Som vanligt bjöds det på mat i stora lass...

Älgstek med potatis och gräddsås... det smakade gott för magen efter all julmat :) Hemgjord nyponsoppa med glass och grädde till efterrätt.... Kaffe och saffranspannkaka, och sist men inte minst Tomtegröt innan vi styrde kosan hemåt med en hel bunt av trötta ungar i bilen :)


Här kommer lite bilder från vår härliga dag










































Det va en toppendag !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Hedman - 9 april 2012 10:38

Hoppas ni hänger med ?   min nya adress :   www.theresehedman.wordpress.com ...

Av Therese Hedman - 5 april 2012 11:52

........ vad jag är tråkig, osocial o jävlig ;) Jag fattar inte hur alla andra människor hinner med allt...tycker jag har häcken full ! Inte hinner jag uppdatera varken FB eller bloggen .... Jag ska göra ett försök nu. Om jobbet vill ni inte hö...

Av Therese Hedman - 3 april 2012 18:15

Idag ringde dagis när jag va på jobbet. Liten Ebba hade ont i magen o jag hoppades innerligt att det inte va magsjukan IGEN. Världens bästa Elin, som jag förövrigt inte vet hur jag skulle klara mig utan, skyndade till dagis för att hämta Ebba i v...

Av Therese Hedman - 1 april 2012 22:24

En underbar helg är över. Jag har inte ens öppnat datan. Hmm, undrar om det kan bero på att jag bara ÄLSKAR min nya Iphone 4s Herregud, hur har jag klarat mig så länge utan ??     Jaja... I fredags åt vi mysmiddag hela familjen, det gör ...

Av Therese Hedman - 30 mars 2012 10:07

av sjukdomar befinner vi oss nu. Tyra med hög feber, Ebba med magsjuka... wihooo vilken helg vi kommer få ;)   Ikväll ska Emil på disco med Jonathan och Casper o alla andra skolungar :) Lördag, då är det avslutning på hockeyn. Det ska bjudas ...

Ovido - Quiz & Flashcards